Ceris Resor för 9 år, 10 månader och 10 dagar sedan...

Startat av Bussmicke, 11 april 2009, 00:37:04 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

FET_BaugettE

Esbjörn

OJ! Det här var kul att se! Tack för de bilderna! :)
Det kryllar inte direkt av bilder på de vagnar som fanns i bolaget innan man vann länstrafik och expanderade hösten 1999.

Esbjörn

Hmmm...på Setrabilden - vad 17 gör Linjebussvagnen på hållplatsen mot Timrå... Lb förlorade ju den trafiken redan 1998. Det ser ut som någon av Lb 481-483.
Jag anar dessutom Linjebuss 1076 på Ångehållplatsen om man kikar genom rutorna på Linjebussvagnen.
Bussen bakom Setran är Linjebuss 1070.
Det skulle vara jättekul om du vill visa lite fler bilder från ditt Sundsvallsbesök för nästan tio år sedan.

j-a

Bussmicke

Citat från: Esbjörn skrivet 11 april 2009, 10:18:31 AM
Det skulle vara jättekul om du vill visa lite fler bilder från ditt Sundsvallsbesök för nästan tio år sedan.

Det kan nog gå att ordna, får plocka fram fotoanteckningsboken och se vilka vagnar jag fotade.
Sen är det bara att gå till arkivet..
//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Åkarns Kalle

Trevligt!! ser fram emot fler bilder från Sundsvall
Åkeriet har kört för Bilspedition, Linjegods, ASG, Fraktarna samt X-Trafik.

Bussmicke

Citat från: Esbjörn skrivet 11 april 2009, 10:11:15 AM
OJ! Det här var kul att se! Tack för de bilderna! :)
Det kryllar inte direkt av bilder på de vagnar som fanns i bolaget innan man vann länstrafik och expanderade hösten 1999.

Vem körde 191 mfl. innan Ceris?
//Bussmicke.