Bussfoton från olika delar av Sverige !!

Startat av at1981, 30 juli 2007, 15:12:04 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

at1981

Hej!

Här får ni se bussfoton tagna runt om i Sverige. Det är fullstora bilder och dom är 7 till antalet.

Bilderna:

Arvika: (Bild nr 1)

Arvika: (Bild nr 2)

RV 84 i Hälsingland: (Bild nr 3)

E20 vid rasplats Borasjön: (Bild nr 4)

LV 272 i Uppland: (Bild nr 5)

Ockelbo: (Bild nr 6)

RV 44 någonstans i väst-Sverige: (Bild nr 7)

Ulf Fernestad

Hejsan Alexander på dom två första bilderna är du 75 km fel åt öster.
Du är i Arvika, garaget/busstation som är i bild är för övrigt sålt av dess Norska ägare till en byggherre från Skövde (totalt 10 anläggningar i syd o mellansverige)

at1981

Hej!

Tack för upplysningen, nu har jag justerat. Mitt minne svek mig eftersom det var ett tag sedan sist jag tog bilderna.

MVH Alexander T :)
Med vänliga hälsningar Alexander T (at1981) från Södra Kopparmora ute på Värmdö i Södra Uppland.

Ulf Fernestad

Citat från: at1981 skrivet 30 juli 2007, 19:48:13 PM
Hej!

Tack för upplysningen, nu har jag justerat. Mitt minne svek mig eftersom det var ett tag sedan sist jag tog bilderna.

MVH Alexander T :)
det var inget allvarligt men kommer en där ifrån så känner en ju igen sig.
mvh Fernestad

Jonas Gustafsson

Citat från: at1981 skrivet 30 juli 2007, 15:12:04 PM

RV 44 någonstans i väst-Sverige: (Bild nr 7)

Trollhättan, mellan Stallbackabron och Stallbackamotet på sträckan som E45 och RV44 har gemensamt, ser det ut som (bussen är på väg upp på bron).

//Jonas G
Gymnasielärare av årgång -71 som gillat bussar sedan barnsben men också har flera andra intressen, t. ex. att spela & sjunga.

Christer K

E 20 vid Borasjön ligger en bit från Laxå. Bilden är tagen i södergående parkeringsficka och bussen är på väg norrut.
/ Christer K
Började med buss april 1976 Örebro Trafik AB, AB Omnibus, Göteborgs Spårvägar, Linjebuss, Swebus Express, Swebus, ETT Trafik AB, Närkebuss, Flexima (körde åt Eurolines),Ragn-Sells AB. Bus4you mars 2020.