Huvudmeny

Kontanten..

Startat av Bussmicke, 27 maj 2007, 21:52:30 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Johan B

Fyndigt får jag säga. Tack för den!

Walter

Kul bilder, bilder på bussreklam från 80-talet har ju efterfrågats här tidigare så även dessa bilder är värdefulla inför framtiden!
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Kvarne

Det där var mig en riktigt smart idé! Helkul!  :)
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

Bussmicke

Citat från: Walter skrivet 27 maj 2007, 22:05:23 PM
Kul bilder, bilder på bussreklam från 80-talet har ju efterfrågats här tidigare så även dessa bilder är värdefulla inför framtiden!

Tack, fotograferar inte bussreklam nuförtiden. Gjorde det förrut men slutade med det då jag fann det trist i längden. Nu tar jag bara om det är nå´t speciellt.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Muk


Oskar A

Instämmer att det var en trevlig bild. Jag noterade också att den var tagen med en kamera som herrn antagligen köpt i helgen.
Besök gärna min hemsida

http://oskara.se/

Kvarne

Fast frågan är ju....Skall själva leden föreställa massor av olika Kort eller sedlar...? :D :)
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

Pickos

1:a Korinthierbrevet 10:15

Johan B

Citat från: Pickos skrivet 27 maj 2007, 22:28:54 PM
Kvitton?

Tyvärr det som oftast dominerar i plånboken ja ;).

Niklas Bygdestam

Den där var riktigt rolig :)
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

Bussmicke

Citat från: Pickos skrivet 27 maj 2007, 22:28:54 PM
Kvitton?

Skulle ju kunna vara kontokort också vilka det nästan svämmar över av i en del plånböcker nuförtiden..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Walter

Citat från: Kvarne skrivet 27 maj 2007, 22:26:57 PM
Fast frågan är ju....Skall själva leden föreställa massor av olika Kort eller sedlar...? :D :)

Om man ska ha behov av att besöka kontanten så sak det väl vara tomt i plånboken?
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Simon A

Fyndigare reklam får man verkligen leta efter. En riktigt kul och smart ideé

LinusA

Första gången jag såg denna reklam (för några veckor sedan) tyckte jag att det såg ut som ett dragspel, och tänkte "äntligen har någon fattat det här med dragspelsbuss!"

/L