En Chevrolet Bel-Air 1963.

Startat av Kent Skoog, 25 mars 2009, 17:41:24 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

fontheking5

Ruskigt trevlig bilmodell i dåligt skick tyvärr den har ju looken av en folkrace bil. Snygga fälgar . Fräck är den i alla fall

Stefan Lindberg

Trevligt bruksskick  ;D

dessutom verkar den ha Impalans baklucka eftersom Bel Air bara hade 2 baklampor per sida medans Impala hade 3

Dson

Ser ut som något knappt Xzibit och Co kan fixa... :P

kapa77

Hahaha! Ja du Kent, visst har vi fina bilar här i Säffle. Ser att du tagit korten igår. Missade du dramatiken på samma gata som jag ser att du hittat bilen på?

kapa77

Fast nu såg jag att det var i februari du fotat. Det första man blir blind på är ögonen.

Kent Skoog

Citat från: kapa77 skrivet 26 mars 2009, 11:16:46 AM
Fast nu såg jag att det var i februari du fotat. Det första man blir blind på är ögonen.

Jag såg din buss utanför sjukhuset i morse, ensam övergiven och nytvättad......

kapa77

Haha! Ja, jag brukar lämna den ensam vid den tiden för att ta mej en stärkande kopp kaffe efter att ha klarat av första turen till Karlstad. Har ALLTID nytvättad buss  ;) nästan. Har som en tävling för mej själv att alltid ha renast buss, mycket slit men jag trivs när det är rent å snyggt omkring mej.

yngrot

Jo visst är det trevligt när bussen man kör är ren och fin.. Men tyvärr är inte alla lika noga som jag... :P   ofta får man börja dan med lite städning och fixa till så man har det rent och fint..
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

KRNI

Härliga bilder på en grym bil!
/KRNI

Kent Skoog