Huvudmeny

Snart en vanlig syn...

Startat av Jonas Strömblad, 14 mars 2009, 11:14:59 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jonas Strömblad

Scania på 600-linjer kommer snart bli ännu vanligare! Detta är dock Råsta som kör lite 603 åt Täby på morgnarna. Även på 607 ser man Råstas Scanior morgon och eftermiddag.
/J
PS Nico, alldeles för lite MaxCi på den där turen  :( DS

Frippe Fribas

Det byggs så mycket i Silverdal att man knappt känner igen sig längre.
Jag fasar för introduktionen av dessa Omnilinkar i Täby, jag får väl trösta mig med att det åtminstone lär bli dieslar...
//Fredrik

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Nico

Citat från: Jonas Strömblad skrivet 14 mars 2009, 11:14:59 AMPS Nico, alldeles för lite MaxCi på den där turen  :( DS

Jo, vi gör vårt bästa men vi har bara fem stycken... varav två går på sprit och har så klena tankrymder att man lika gärna kunde använda dem som bokstöd istället.  ;)  :P

Citat från: Fredrik Gelin skrivet 15 mars 2009, 07:47:29 AMJag fasar för introduktionen av dessa Omnilinkar i Täby, jag får väl trösta mig med att det åtminstone lär bli dieslar...

Jo, etanolerna ska väl sluta tillverkas om det inte redan är gjort. Dieslarna klarar ju lite längre omlopp, men inte är de direkt optimerade för Roslagens linjer och vägar. Om inte annat så lär dock en Omni-introduktion i Täby innebära att de nu utskällda Volvo B9S-vagnarna ses på ett nytt sätt.  ;D  ::)
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman