Vad kan ni om sportbilar ?

Startat av Möllers, 08 mars 2009, 16:23:15 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Möllers

Jo hur mycket kan ni om sportbilar här tro finns en sida där fins 10 frågor så lycka till  :)

Jag fick 10 av 9 rätt där rätt nöjt :)

http://www.expressen.se/motor/1.1488087/test-sportbilar

Jobergg

Möllers

Tycker själv det var lätta frågor.

bussgrabben

Jag kan nästan ingenting, men frågorna var enkla. 10 av 10, men jag gissade hej vilt på frågan om Koenigsegg.

Simon Bertilsson

9 av 10. Hade fel på BMW-frågan och gissade på Gurra XVI's bil.

Möllers

Hade med fel på frågan om Koenigsegg kan inte så mycket om den bilen alls.

Henrik Palmqvist

7/10 fick jag ihop....  Finns det ingen tävling som handlar om lastbilar?   Kanske man fått bättre resultat.. 

Finns bara ett bilmärke jag kan mycket om när det handlar om personbilar,  det är Volvo. 

/ Henrik

Jobergg

Citat från: Mattias Möller. skrivet 08 mars 2009, 16:56:35 PM
Hade med fel på frågan om Koenigsegg kan inte så mycket om den bilen alls.

Den frågan kan vara knepig men lättast att se skillnad på CCR & CCX är den ena har telefonfälgar och den andra har ekerfälgar.

Björn Ax

Ja 9/10. Jag sumpade på Koenigseggen. :)

Andersson

Citat från: Björn Ax skrivet 08 mars 2009, 17:55:04 PM
Ja 9/10. Jag sumpade på Koenigseggen. :)

Samma här!

Har dåliga koll på vad dom olika modellrna heter. Dom övriga frågorna var busenkla!

Johan B

Även jag blandade ihop mpdellerna på Koenigseggen men satte de övriga. Skyller på att det är en uddabil vars prislapp gör att man inte ens har råd att drömma om den ;)

bjalle

Hur kan man ha 10 av 9 rätt, Möller ;D ;D ;D

fontheking5

9 av 10 . Hade fel på den svåraste av alla enligt mig . Koenigseggen . Jag är inte något jättefan av den bilen , har aldrig varit och det var nog därför . På just den frågan svarade 64 % samma sak som jag

jocke

Du fick 10 rätt av 10 möjliga.

Bugatti var fånigaste frågan, står Bugatti på väggen bakom bilen :p
Jag förändrar era liv med detta inlägg

Camilla

Inte så mycket men jag  gjorde testet och gissade hej vilt på många fågor och fick 7 av 10 rätt