GS 659 Sista svängen för natten [Bild]

Startat av Nupski, 08 mars 2009, 04:49:10 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Nupski

Jag längtar till sommaren så man kan plåta sina styrningar. Klockan är 03:29 och jag skall köra sista svängen för natten över Kåhög från Jonsered.

olasand

Antar att du hade många resenärer på den turen! Du slutar när jag brukar börja som tidigast  :o

Nupski

Citat från: olasand skrivet 08 mars 2009, 08:18:29 AM
Antar att du hade många resenärer på den turen! Du slutar när jag brukar börja som tidigast  :o

En resenär totalt de sista tre turerna ;D. Finns ingen anslutning till Partille när man påbörjar sista turen från Partille till Jonsered över Stärtered.

Johan B

Citat från: Tomas skrivet 08 mars 2009, 13:10:42 PM
En resenär totalt de sista tre turerna ;D. Finns ingen anslutning till Partille när man påbörjar sista turen från Partille till Jonsered över Stärtered.

Nu är det förvisso inte så ofta som jag har haft anledning att utnyttja Partilles nattrafik och en av anledningarna till att man drar sig för det är ju just detta att den är krånglig iom att anslutningarna i Partille C inte är regelbundna. Det bästa hade helt klart varit att köra Blå även på natten mellan Nisse och Jonsered via Stärtered och låta 59 köra sin ordinarie väg genom Kåhög. Sammanstrålning i Partille en gång i halvtimmen kvart i och kvart över som på dagen. Enkelt och lätt att hålla i huvudet även efter ett par glas ;)