Huvudmeny

Sommarutflykt

Startat av Robban, 05 mars 2009, 22:13:24 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Robban

Mitt i värsta sommarhettan för snart 2 år sen så for jag och 4974 iväg med en bunt förväntansfulla ungdomar till ett läger för blivande piloter, eller det var väl var arragörerna hoppades på att dom skulle bli.
Hur som helst, 30 mil västerut från Stockholm och vi var framme, strålande sol ungdomar med spring i benen och en chaufför som bara längtade efter första doppet i sjön.

Orken att bära sitt baggage nån längre sträcka efter ett par timmar på en buss utan AC var väl inte så stor så det mesta blev liggandes direkt utanför.

Det var ju faktiskt roligare med flygplan verkade alla tycka.

Jag själv nöjde mig med att flyta omkring i kortbyxor inspektera omgivningarna ta lite bilder på bussen i det underbara vädret.

Jag hade tur och slapp att bo i gamla militärbaracker utan bodde ståndsmässigt på bondgård där det fanns bra med plats att parkera en buss bland traktorer, kossor och annat.
Även om allt omkring mig var grönt så var jag bara tvungen att stilla min hemlängtan och abstinens från jobbet med lite grön skyltning.

Någon som har en aning om vart vi var??
Verspieder kan nog har en aning så han kan väl hålla inne lite med svaret  ;)

/Robban
Trafikledare/Trafikledarutbildare/Examinator på MTR Tunnelbanan samt bussförare på Keolis.

Jacob

Stämningsfulla och snygga bilder :D

//Jajje
Särskrivning är en dödssynd!