Huvudmeny

Sundqvist

Startat av Niclas Rosenius, 04 mars 2009, 11:14:44 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Niclas Rosenius

En liten en  ;)

//Niclas

Erol

Här har vi en större från Sundqvist

Niclas Rosenius

Mycket trevligt, tackar för bilden.

//Niclas

Peter Öden

Hej !

Tack för en trevlig bild på en "klassiker" !

Mvh Peter Ö

Staffan Sävenfjord

Fd Linjebuss 428.
Trevligt att se en Alizée som fortfarande är i trafik och i till synes mycket gott skick.

Erol

Vågar inte säga men har inte sett denna på ett tag, men kan kolla lite i saken imorgon om de har den kvar i Flen ibland

Staffan Sävenfjord

Citat från: Erol skrivet 04 mars 2009, 22:01:37 PM
Vågar inte säga men har inte sett denna på ett tag, men kan kolla lite i saken imorgon om de har den kvar i Flen ibland

Den ställdes enligt fordonsregistret av 30 december 2008. Årsmodell 1984. Den togs i trafik i februari 1984 och rullade således i nästan 25 år. Fantastiskt bra även för en Alizée.

Taunusch

Vad kör/körde man för trafik med dessa bussar?

Erol

Alizéen körde skolturer anar jag men jag vågar inte säga mer än så

Bussmicke

Attans man skulle missa den.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Bussmicke

Vilken röta, jag trodde hoppet var ute att få denna goding på bild men idag fanns den i Slakthusområdet.

//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Erol

Fick du inte med Taxi Flens bussar ute i Slakthusområdet?? Hela gänget var där nämligen då Flens Innebandy tittade på SM-finalerna i innebandy

Bussmicke

Jodå men fan så trångt de stod men jag tog så gott det gick.
//Bussmicke.

Erol

´Var även en Röd/orange/gul buss uppe, liknande Orusttrafikens färger, tror den tillhör Sundqvists nu för tiden

Bussmicke

//Bussmicke.