Huvudmeny

Den här sommarn...

Startat av Krille, 26 juli 2007, 20:00:46 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Krille

...tja, vad ska man säga?!  ???
Tur man har ohaft semestern, kan ju knappast bli sämre väder?

/K

Simon Bertilsson

Nåja. Man kan få fina bilder iaf! :)

Niklas Bygdestam

Citat från: Krille skrivet 26 juli 2007, 20:00:46 PM

...tja, vad ska man säga?!  ???
Tur man har ohaft semestern, kan ju knappast bli sämre väder?

/K

Jag förstår känslan av hopplöshet när bilden togs. Men ändå kan bilder i ösregn bli väldigt fina. Just den här bilden är ett fint exempel på en trevlig och stämningsfull bussbild i ösregn. Jag gillar busbilder i ösregn. Man får en känsla av hur ombonat det måste ha varit inne i bussarna :)
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

Ersa

Vad menas? Förutom ett mindre regn idag har det ju varit väldigt fint väder i nästan en månad i sträck!  ;)

Jona

Citat från: Verspieder skrivet 26 juli 2007, 20:56:05 PM
Vad menas? Förutom ett mindre regn idag har det ju varit väldigt fint väder i nästan en månad i sträck!  ;)

Inte i Skellefteå.

/J
MVH Filosofen Jona

Trier

Och definitivt inte i Göteborg!

Men lika glad är jag för det för jag renoverar huset så då är det skönt med lite lagom varmt.

//Mr T

Milan

Citat från: Trier skrivet 26 juli 2007, 21:50:00 PM
Och definitivt inte i Göteborg!

Men lika glad är jag för det för jag renoverar huset så då är det skönt med lite lagom varmt.

//Mr T

Absolut inte i Jönköping heller..
Ren skitsommar. Sist vi hade en sån kass sommar var 2004. Men då var jag i Kroatien  ;D

//M

virtual1

Citat från: Verspieder skrivet 26 juli 2007, 20:56:05 PM

Jaja, skryt på bara, kom ner till civilisationen ;-) så får du nog anledning att klaga du med...