Huvudmeny

Buss Bilder fördagen.

Startat av Möllers, 02 mars 2009, 14:28:13 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Möllers

Idag fotade jag lite då kom bergkvarabussen han stannde skälde ut mig rätt mycket han sa man får inte fota folk på det viset då sa han sen nån kan ta kamerian slå den på skallen på mig.
Jag fick västa chock han sa det till mig kommer inte fota bergkvarabuss mer slut med det nu sen tappade jag foto känslan drog hem efter det  :(

Sundås

Du har all rätt att fota. Ring till Bergkvarabuss och tala om vad som hänt!
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Möllers

Nä kommer inte ringa ditt alls vet jag har rätt att fota vet jag blir så arg o besviken dom gör så.
Det jag skämdes mest av att det stog en annan buss där bakon den se han kom inte iväg var en Arriva buss.

Möllers

Vad hade hänt om jag skulle ha ring till bergkvarabuss skulle han fott sparken då eller han kör mott bjuv nu ellerfall som sakt vågar inte ringa ditt alls.

Niclas Rosenius

Tycker att du skall höra av dig till Bergkvarabuss om detta.

Det du gör är att du inte fotar folk utan bussen i sig. Och det är inte olagligt.

Däremot är det olagligt att hota folk på det sättet han gjorde med att ta din kamera och slå dig i huvudet. För det första har han ingen rätt att ta din kamera och det andra att hota dig med att slå dig.

Så jag tycker verkligen du skall ringa och berätta för hans chefer vad som hänt.

//Niclas

Möllers

Jo han sa skulle inte göra det men en annan kunde göra slå mig med kamerian sa han men jag ringte aldrig ditt alls om det skulle hänta igen om det var samma förare hade jag ringt då.

Möllers

Det jag har mäkt märke till ner dom 2 gångerna dom har skält på mig har bussen varit tom om det hade varit folk i den idag så hade det kanske aldrig hänt  ??? :-\

Viktor

Citat från: Niclas Rosenius skrivet 02 mars 2009, 16:01:12 PM
    Tycker att du skall höra av dig till Bergkvarabuss om detta.

Det du gör är att du inte fotar folk utan bussen i sig. Och det är inte olagligt.

Däremot är det olagligt att hota folk på det sättet han gjorde med att ta din kamera och slå dig i huvudet. För det första har han ingen rätt att ta din kamera och det andra att hota dig med att slå dig.

Så jag tycker verkligen du skall ringa och berätta för hans chefer vad som hänt.

//Niclas

Håller med dig Niclas. Det skulle jag ha gjort om det va någon som har gjort så mot mig.

Möllers

En vän har kontaktat dom nu få se vad hänter nu  :)