Huvudmeny

Reg Nr.

Startat av jane, 26 februari 2009, 20:24:54 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

bjorn_k

Citat från: Nicklas Vasa skrivet 06 mars 2012, 17:03:52 PM
Fick i dagarna ett brev från Transportstyrelsen, om att det är dags att förnya min personliga skylt, eftersom bilen är avställd har jag nu avsagt mig rätten till denna, har haft beteckningen OUTLAW i 10 år, när jag tog Jägarexamen fick jag frågan om jag hade tillstånd från MC klubben....  8)
Du hade ingen ny bil att flytta den till då? :(

1896

Citat från: bjorn_k skrivet 07 mars 2012, 12:57:27 PM
Du hade ingen ny bil att flytta den till då? :(

Nej, dels det, sedan ska jag byta beteckning hade jag tänkt.  :)

Blue

Jag är directional controller, jag sitter ju längst fram och styr... ;)

Carl Eric

Om vi är inne på personliga reg. nr. hos bussbolag måste jag ju bara visa tre av Barks Buss personliga skyltar.

BUS2GO

LET'S GO

GR8 BUS

MVH Carl Eric
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

MartinMartin

J0han

Mr G

Kanske ångrar valet av skylt ... ???
吉先生

Zawaq

Mobilbild från 2006.

Jacob

Särskrivning är en dödssynd!

Mikey

Citat från: Jacob skrivet 24 april 2012, 18:45:19 PM

//Jacob

Registreringsskylten på den bilen passar bra med vad såna bilars ägare brukar tro att de har i trafiken... I alla fall efter vad jag har för erfarenheter... ::)

Jacob

Tar en till

//Jacob

Jacob

riiga

Vad jag vet tilldelas denna kombination inte längre sedan 2010 års revidering.  ;D

pierrew

Citat från: riiga skrivet 13 maj 2012, 16:42:23 PM

Vad jag vet tilldelas denna kombination inte längre sedan 2010 års revidering.  ;D

Nån gång 06-07 hade vi på Toyota firman jag jobbade på en demo Corolla som hette GEJ :P
Vi sålde en Yaris som hette GEY, han som köpte bilen gjorde sig av med den då han tröttnade på folk som pekade och kommenterade stup i kvarten,
han fick inte byta regnr då det inte fanns på nån lista över stötande ord eller vad de hette.

1896

Hade en Volvo 240 -76:a ett tag, med reg nr GAY411, ringde folk hela tiden och ville köpa, blev rallycross bil tillslut.  :)