Huvudmeny

Reg Nr.

Startat av jane, 26 februari 2009, 20:24:54 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Carl Eric

Tyckte den passade ganska bra...

28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Jan I Nilsson

Menzies

Hörde på radion för nåt år sen, då dom pratade om regplåtar då en lyssnare ringde och hävdade att dennes granne hade två bilar med reg nr ASMxxx och ORGxxx och dom stod alltid med ORG bilen till vänster om ASM

Jan I Nilsson

Såg denna bil i Gods windows, Sydafrika, såg samma bil några dagare senare i Johannesburg. (400 km. mellan dessa orter) :D

Jan I Nilsson

Jan I Nilsson

Norra Vallg. Malmö.

Jan I Nilsson

Sågs i Malmö. :D (det blir lite suddigt när bilden tages i farten, hoppas ni står ut)

Olle

Tydligen lönsamt med betalnummer ...

Danne B.

Citat från: Olle skrivet 28 december 2011, 21:33:13 PM
Tydligen lönsamt med betalnummer ...

Hur menar du?

//Danne

Olle

kattproblem.se hänvisar till ett telefonnummer för 19,90 kr/minut, det finansierar väl BMW:n ?

Danne B.

Citat från: Olle skrivet 29 december 2011, 12:19:25 PM
kattproblem.se hänvisar till ett telefonnummer för 19,90 kr/minut, det finansierar väl BMW:n ?

Ok...

//Danne

Jan I Nilsson

Jan I Nilsson

1896

Fick i dagarna ett brev från Transportstyrelsen, om att det är dags att förnya min personliga skylt, eftersom bilen är avställd har jag nu avsagt mig rätten till denna, har haft beteckningen OUTLAW i 10 år, när jag tog Jägarexamen fick jag frågan om jag hade tillstånd från MC klubben....  8)

Simon