Alternativ Trafiks Skyliner CGK696

Startat av Niclas Rosenius, 08 februari 2009, 20:36:20 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Niclas Rosenius

Här är en av min resa igår till Stockholm, för att få denna på bild och att träffa buss-snackaren Cityliner. Vi hade en trevlig pratstund inne i hans buss tillsammans med en kollega till han och Ulf Rådeström.

Bussen enligt mitt tycke var i väldigt bra skick både invändigt och utvändigt för att vara en -97:a.

Får tacka för den trevliga stund vi hade Cityliner och det var kul att träffas igen.

//Niclas

Oskar A

Trevliga bilder! Fotade bussen i Göteborg i augusti förra året och fick samma intryck av bussens kondition.
Besök gärna min hemsida

http://oskara.se/

Niclas Rosenius

Citat från: Oskar A skrivet 08 februari 2009, 21:21:28 PM
Trevliga bilder! Fotade bussen i Göteborg i augusti förra året och fick samma intryck av bussens kondition.

Det var ju trevligt. Du skulle ha hängt med, för du missade lite annat också  ;)

//Niclas

Cityliner

Får tacka för ett trevligt besök i "gamlingen"
idag har jag under mellantiden roat mig med att städa och tvätta bussen. rejäl tvätt både underrede, hjulhus och motor fick sig en omgång.
Imorgon har jag fridag för att vara laglig inför helgens övningar..
Såg att du hade lyckats ta en massa trevliga bilder, bla runt globen,, men fick du några bilder på Jp:s buss???

Niclas Rosenius

Citat från: Cityliner skrivet 09 februari 2009, 20:49:57 PM
Får tacka för ett trevligt besök i "gamlingen"
idag har jag under mellantiden roat mig med att städa och tvätta bussen. rejäl tvätt både underrede, hjulhus och motor fick sig en omgång.
Imorgon har jag fridag för att vara laglig inför helgens övningar..
Såg att du hade lyckats ta en massa trevliga bilder, bla runt globen,, men fick du några bilder på Jp:s buss???

Japp, den kommer. Det var en massa Finska bussar inne på Slakthuset men även en del svenska som tex Carlstens som jag redan har visat.

//Niclas