Huvudmeny

New Scania Irizar i4

Startat av Bussmicke, 02 februari 2009, 23:32:46 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Niclas Rosenius

Riktigt trevligt.

Se om det blir några sålda i Sverige också.

//Niclas

Jacob med C

Ser riktigt snygg ut. Skulle jag haft ett bussbolag skulle nog kunnat ha såna här bussar i min vagnpark.
Besök min hemsida för bilder från Norrland http://www.bussbilder.com . Över 2100 bilder.

Instagram konto:
https://instagram.com/bussbilder.se?utm_medium=copy_link

Dammtussar kan vara ett bevis på att någon gjort något roligare!

Frippe Fribas

Citat från: Niclas Rosenius skrivet 03 februari 2009, 01:59:45 AM
   Riktigt trevligt.

Se om det blir några sålda i Sverige också.

//Niclas

Hur är det med den som var hos Sture i Sollentuna när Beulasen premiärvisades, var den svenskreggad?
Jag vill minnas att Rex fru stod och informerade om i4:an i samband med det.
//Fredrik

Peter Öden

Hej !

Chassiets årsmodell anges som 2006 men visst är väl karosstypen nyare,
eller är jag ute och cyklar ??

Mvh Peter Ö

Frippe Fribas

Nja, så mycket nyare är inte karossen, däremot har den inte sålts i Sverige i någon större utsträckning.
I Spanien har jag dock för mig att den funnits en tid, Knorr visade väl Beulas Aura i Sollentuna 2007 och då var i4:an redan på plats, så jag gissar att den kan ha kommit redan 2006...
//Fredrik

Niclas Rosenius

Citat från: Fredrik Gelin skrivet 05 februari 2009, 05:54:49 AM
Nja, så mycket nyare är inte karossen, däremot har den inte sålts i Sverige i någon större utsträckning.
I Spanien har jag dock för mig att den funnits en tid, Knorr visade väl Beulas Aura i Sollentuna 2007 och då var i4:an redan på plats, så jag gissar att den kan ha kommit redan 2006...
//Fredrik

i4 visades i Kortrijk 2007 och var inte direkt nån nyhet då. Har för mig att den visades första gången -06.

//Niclas