Busslink 5010 i Råstaland..

Startat av Bussmicke, 15 januari 2009, 23:39:13 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

En trevlig Forumit fotar bussen efter tips, jag MMS:ades en bild på  5010 i Kista och det visade sig att stod och väntade på Just den turen skulle det visa sig.
Få se om han lägger ut sin bild..

Ja, jag besökte Spånga konditori även idag och Nej, jag köpe ingen Semla, bara kaffe at ta med.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Zella

Det kanske blir vanligt att se Maxci ute i förorterna när dom faller ut för innestan  ::)

Fredde

CitatDet kanske blir vanligt att se Maxci ute i förorterna när dom faller ut för innestan ::)

Man kan hoppas, men tyvärr faller de istället på sin ålder. :-\

Ted Selander

Citat från: Tomas Fransson skrivet 16 januari 2009, 00:52:39 AM
Det kanske blir vanligt att se Maxci ute i förorterna när dom faller ut för innestan  ::)

Finns en chans för några få. De äldsta har fram till sommaren på sig innan de pensioneras från SL-tjänst.

/Ted

Bussmicke

Citat från: Ted S skrivet 16 januari 2009, 08:47:00 AM
Finns en chans för några få. De äldsta har fram till sommaren på sig innan de pensioneras från SL-tjänst.

/Ted

Så 5007+5010 i Råsta som det skrevs om, gäller det bara under våren nu?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Ted Selander

Citat från: Bussmicke skrivet 16 januari 2009, 10:37:51 AM
Så 5007+5010 i Råsta som det skrevs om, gäller det bara under våren nu?

Just dessa två fyller 16 i augusti.

/Ted

Mikael Ringmarck

Tack för bilderna BM. Ja det var ett lustigt sammanträffande... :) Här kommer min bild: