Grön el, smutsig kraft och järnvägar

Startat av Uffe D, 11 januari 2009, 17:21:05 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Simon Bertilsson

Citat från: Nico skrivet 12 januari 2009, 00:06:43 AM
Simon, du har redan fått flera påpekanden om att om du tycker att vi/jag gör fel så får du ta det via pm eller motsvarande. Försök då att respektera att detta faktum gäller istället för att hålla på och ifrågasätta detta.

Vår uppgift uppgift som moderatorer är att hålla koll på forumet och försöka att styra upp det hela och varför vi gör somligt diskuterar vi inte vidare. Kan dock meddela att även om du inte tagit illa upp eller stört dig på tråden så finns det andra som gjort så.

Nico // Moderator

Helt enkelt för att fler än du och jag ska kunna läsa, lägger jag inte det här via pm.

Nico

Bra, då låser jag även denna tråd tillsvidare. Detta är som sagt inget chatforum där allt är fritt.

Nico // Moderator
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman

Staffan Sävenfjord

Finns anledning att ännu en gång erinra om följande regel för Bussnack:
Moderatorerna är till för att övervaka att reglerna följs. Genom att du skriver inlägg i Bussnack har du accepterat att respektera moderatorernas åtgärder och du förbinder dig att följa ovanstående regler.

Anledningen till att denna regel har tillkommit är att vi inte vill ha det som i många andra forum, det vill säga att ett stort antal debatter ägnas åt hur forumet sköts. Vi diskuterar gärna sådant i mejl och PM.