En 4XX-buss hos Bergkvarabuss

Startat av Bussmicke, 08 januari 2009, 18:43:30 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

Detta är skandal, dessa nya bussar har nu rullat i 2 ½ år och än har jag inte varit nere i Blekinge..  :-[
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Muk

Citat från: Bussmicke skrivet 08 januari 2009, 18:43:30 PM

Detta är skandal, dessa nya bussar har nu rullat i 2 ½ år och än har jag inte varit nere i Blekinge..  :-[

Har man sett en så har man sett alla.  ;)

Ulf Rådeström

Men det har jag....sjukhuset i Karlskrona är ett hett tips för både stadsbussar och landsbygdsbussar av alla modellerna  :)

Bussmicke

Bergåsa menar du? Där passerar väl inte allt, eller?
Men mycket passerar där.
//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Cyklisten

Ska det inte stå 4XX-buss hos Bergkvarabuss, om man ska hålla konceptet? Har själv inga bilder på någon av dessa, tyvärr...

Bussmicke

Jo men valde skriva Möllers variant som genomgående koncept
//Bussmicke.

Möllers

kan man åka öresundståget till blekinge ditt slitter man åka med SJ biljett då  ???
Har tänkt åka ditt med till våren sommaren.

Sundås

Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

virtual1

Niclas Rosenius

Att du inte skäms, Micke  ;)

//Niclas

Muk

Bergkvarabuss 464

Frippe Fribas

Eftersom BM ännu inte varit i stan drar vi väl till med ytterligare en tråkcitaro då...
//Fredrik