Scania o. Volvolastbilar i modell

Startat av KHOLM1989, 07 januari 2009, 21:24:10 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

KHOLM1989

Hej!
Jag är ny på bussforumet. Mitt intresse är modelljärnväg men under ett liv som inköpare så skaffade jag några lastbilar o. tradare skala Tecno (1:45?) och Volvoutgivna bl.a. F10 EuroTrotter. Nu vill jag sälja dessa. Jag har visst motstånd mot Tradera/ Blocket etc. och säljer hellre till riktiga entusiaster på intresseforumen.
Bilder kan mailas till rätt forum etc.
Jag fick länken till Ert forum genom Mj-forumsida.
Tacksam för tips om Intresse-Forum där dessa kan annonseras ut till försäljning.
Mvh.
Björn E. 

Pickos

Hej!
Prova www.ovp.se och klicka dig fram till forumet. Där finns en köp- & säljavdelning.
1:a Korinthierbrevet 10:15

KHOLM1989

Tack för tipset! En intressant (och lockande) sight.
Björn

fontheking5

Lycka till med försäljningen om dom inte är sålda redan . Jag skulle vilja höra om ni vet någonstans man kan hitta en Scania 143 i modell i större skala ? Ungefär i skala 1:25 -1-32 . Jag har sett många sådana men hittar inte mer än små sådana på nätet eller så är dom 4 eller R serier och sådana har jag redan .  Tips mottages gärna

truckdriver

Citat från: fontheking5 skrivet 05 mars 2009, 22:38:58 PM
Lycka till med försäljningen om dom inte är sålda redan . Jag skulle vilja höra om ni vet någonstans man kan hitta en Scania 143 i modell i större skala ? Ungefär i skala 1:25 -1-32 . Jag har sett många sådana men hittar inte mer än små sådana på nätet eller så är dom 4 eller R serier och sådana har jag redan .  Tips mottages gärna

Hobbyfixaren i Malmö.
http://www.hobbyfixaren.com/