Tre snabba från Busslinkland

Startat av Martin Maltkvist, 04 januari 2009, 23:55:28 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Martin Maltkvist

Till Nyköping åkte jag i eftermiddag med Veolia 2658 och inom den närmsta stunden dök 6810, 6784 och 6771 upp.

Mångårig yrkeschaffis inom buss och lastbil, numera lokförare på nattågen till och från Övre Norrland

Hälsningar
/Martin

Sundås

Översta bilder var riktigt läcker. :)
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Martin Maltkvist

Citat från: Sundås skrivet 04 januari 2009, 23:56:37 PM
Översta bilder var riktigt läcker. :)
Som med de andra la jag på en oskarp mask och justerade färgbalanserna så att förnöjdhet uppnåddes. :)
6810 skymtades redan innan ankomst till Nyköping och jag var därför snabb med att få igång kameran.
Mångårig yrkeschaffis inom buss och lastbil, numera lokförare på nattågen till och från Övre Norrland

Hälsningar
/Martin

Bussmicke

Tycker rubriken är missvisande, hade ränkat med att få se Busslink men så kommer i stället Swe X
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Martin Maltkvist

Citat från: Bussmicke skrivet 05 januari 2009, 10:24:41 AM
Tycker rubriken är missvisande, hade ränkat med att få se Busslink men så kommer i stället Swe X
Då ska ovanstående tas i beaktande till nästa gång.

Hälsningar
/Martin

virtual1

Citat från: Martin Maltkvist skrivet 05 januari 2009, 12:22:26 PM
Då ska ovanstående tas i beaktande till nästa gång.

Jag tänkte detsamma, vadå 67 och 68-bussar från Busslink? - inte många sådana kvar i trafik inte ;-)