Huvudmeny

ULTRA i Göteborg

Startat av Bengt Jönsson, 03 januari 2009, 15:54:17 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Staffan Sävenfjord

Citat från: Verspieder skrivet 04 januari 2009, 10:09:00 AM
Absolut, men jag antog att Jona för bildtextens skull ville ha reda på den direkta ägaren (i CBR) och inte fordonsägarens ägares ägare... ;) Jag hade således inte tänkt att starta ännu en ny Traveller/Bergkvarabuss eller KR/Orust/Netbuss/Norska staten-debatt. ;D

Det var inte avsett som en anmärkning mot det du skrev utan bara ett förtydligande av varför Marks Limousine använder just bussar från Veolia Transport. Och i det här fallet är det som sagt ingen tvekan om att Veolia Transport är ägaren.

Ersa

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 04 januari 2009, 10:37:48 AM
Det var inte avsett som en anmärkning mot det du skrev utan bara ett förtydligande av varför Marks Limousine använder just bussar från Veolia Transport. Och i det här fallet är det som sagt ingen tvekan om att Veolia Transport är ägaren.

Jag förstod det, så jag tog det inte som en anmärkning heller. :)

michael k

fö han som kör ledbussen på bilden där är med på en bild med xmx 644 utanför en ishall i skåne
är det någon som har länken?

BosseH

läste era inlägg om ultra bussarna i Göteborg den 3-6 jan på ena bilden är det Ja som sitter i bussen den tagen ute i förlundatorg och vi körde Gothia innebandy kup 9500 ungdomar från 6 nationer det var Marks Limousine som körde bussarna och skötte linje sträkningen mellan dom olika matcherna

BosseH