Huvudmeny

Busslink 5743...

Startat av Niclas Rosenius, 02 januari 2009, 23:35:52 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Niclas Rosenius

gästade Uppsala på linje 677 ikväll, ja jag vet Micke. Det är din favorit-skyltning på bussen  ;)

//Niclas

Bussmicke

Jag hade aldrig tagit bild...
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Niclas Rosenius

Citat från: Bussmicke skrivet 02 januari 2009, 23:37:02 PM
Jag hade aldrig tagit bild...

Nä, det vet jag. Men det var därför jag tog den  ;D

//Niclas

Oskar A

Tack för tipset men var nästintill säker på att jag hade bild på den sedan tidigare. Även då lika elegant skyltad:

:D
Besök gärna min hemsida

http://oskara.se/

Bussmicke

Varför lär ni er aldrig?

//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

virtual1

Citat från: Bussmicke skrivet 02 januari 2009, 23:48:48 PM
Varför lär ni er aldrig?

Det var då själva... - självklart är detta den enda bild jag har på 5743  :P

Bussmicke

Man måste veta var skylteländet slår om... ;)
//Bussmicke.

Zella

Här i Gbg så slår det om aoutomatiskt 5 min innan avgång... Ej i trafik bilder går väll ann beror på var, när & hur  ;), men självklart ska det vara med nummer och destinationsort/omr  :)

God natt

Jo

Citat från: Niclas Rosenius skrivet 02 januari 2009, 23:35:52 PM

gästade Uppsala på linje 677 ikväll, ja jag vet Micke. Det är din favorit-skyltning på bussen  ;)

//Niclas

Har den fått nya stolar eller fanns denna stolstyp att få redan vid leveranstidpunkten?

Fredde

CitatHär i Gbg så slår det om aoutomatiskt 5 min innan avgång

Och här i Stockholm 10 min innan. Dock kan man trycka Vänta på BussPC, så kan man stå kvar på ändhållplats med samma skyltning.

yngrot

Men himmelska tider vad gör det vad det är för text i skylten....
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Bussmicke

Det gör Mycket för bildens kvalitet och hur pass intressant man vill att de skall bli.
//Bussmicke.

virtual1

Citat från: yngrot skrivet 03 januari 2009, 14:34:19 PM
Men himmelska tider vad gör det vad det är för text i skylten....

Håller fullständigt med ;-) - fast anra har ju andra åsikter...

yngrot

Det är ju bussen i sig som är det viktiga vart den eventuellt är på väg kvittar ju...
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina