God Jul med en buss denna gång...

Startat av Patrik, 23 december 2008, 19:39:39 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Patrik

Jag tänkte visa en buss för er inför julen även fast det inte var tänkt från början.

Men med den här samiska bokbussen som jag antar att så många inte fotat så önskar jag er God Jul och hoppas att vi ska få så mycket snö som det är på bilden även fast det inte är särskilt troligt.

Johan B

God jul själv. Enastående vackert vinterlandskap. Fast just imorgon vill jag inte ha just så mycket snö då jag sitter med snöjour över julhelgen. (Över Stockholm kan det gärna få falla dessa mängder då jag vet att det skulle glädja dig och framförallt Bussmicke ;).)

Bussmicke

Citat från: Johan B skrivet 23 december 2008, 19:53:38 PM
(Över Stockholm kan det gärna få falla dessa mängder då jag vet att det skulle glädja dig och framförallt Bussmicke ;).)

Jag jublade precis över Väderkartan i Rapport där det utlovades Grön jul i Stockholm..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Johan Hansson

Busschaufför
"Busschaufförer transporterar världens värdefullaste last!"
Har som hobby att fotografera bussar och natur och annat skoj i omgivningen.

Camilla

Citat från: Bussmicke skrivet 23 december 2008, 20:48:00 PM
Jag jublade precis över Väderkartan i Rapport där det utlovades Grön jul i Stockholm..
Jag jublade inte för jag vill ha en vit jul

Bussmicke

Jag missunnar inte andra vit jul men för mig går det bra utan då det alltid måste saltas på vägarna och allt blir skitigt.
-10 eller kallare i så fall för då biter inte saltet
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Camilla

Citat från: Bussmicke skrivet 24 december 2008, 01:12:38 AM
Jag missunnar inte andra vit jul men för mig går det bra utan då det alltid måste saltas på vägarna och allt blir skitigt.
-10 eller kallare i så fall för då biter inte saltet
Jag håller med dig om att saltet gör allt skitigt och det ser ju inte så trevligt ut och det är det ju inte bra för gamla bilar heller.
God Jul.
Camilla

Niclas Rosenius

Underbar bild, Patrik.

Önsker dig också en trevlig Jul.

//Niclas