I år fick jag en tidig julklapp....

Startat av Johan Hansson, 22 december 2008, 21:50:47 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Johan Hansson

Jag fick idag ett brev från Vuxenutbildningen i Halmstad som meddelar att jag har blivit antagen till bussförarutbildningen till våren 2009. Utbildningen börjar måndagen den 19 januari. Jag har sett fram emot denna utbildningen hela hösten och när det var dax att anmäla sig till utbildningen så var jag snabb in med ansökan. Kommer vara färdig till 1 maj. Det kommer bli 15 tuffa men ändå roliga veckor. I utbildningen ingår 150 timmars körning vara av 10 timmar för yrkeskompetensen och körkortsteorin är redan klar så jag tror inte jag behöver göra om den på utbildningen.

Busschaufför
"Busschaufförer transporterar världens värdefullaste last!"
Har som hobby att fotografera bussar och natur och annat skoj i omgivningen.

Richard1250

Grattis Johan och lycka till, snart ser man dig sitta bakom ratten på en av Swebus bussar i Halmstad  :)

HJP

Citat från: Johan Hansson skrivet 22 december 2008, 21:50:47 PM
Jag fick idag ett brev från Vuxenutbildningen i Halmstad som meddelar att jag har blivit antagen till bussförarutbildningen till våren 2009.
GRATTIS till en givande och kul utbildning, för det tror jag att det är. Sedan har du ett bra jobb att se fram emot.

Då kan man säga att julen börjat bra för din del, sedan tar hjulen vid, om man får vara såå rolig  ;)

HJP

RoTe

Grattis!

Du kommer ha 15 roliga veckor, det kan jag lova dig!