Huvudmeny

Swebus 5741 i Gävle

Startat av Fredde, 15 december 2008, 15:17:44 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Fredde

Swebus 5741 i Gävle är nu helstripad för HSB. dvs heltäckande reklam över rutor med. Undantag fram såklart samt dörrar fram å förarens sidoruta. Ska fixa bild när bättre väder. Dimma idag här.

AO

Den rullade på linje 12 idag. Tycker det är sådär med helstripade bussar när det gäller reklam.

Johan Hansson

hoppas på och få se den på bild
Busschaufför
"Busschaufförer transporterar världens värdefullaste last!"
Har som hobby att fotografera bussar och natur och annat skoj i omgivningen.

Bussmicke

Citat från: AO skrivet 16 december 2008, 20:24:05 PM
Den rullade på linje 12 idag. Tycker det är sådär med helstripade bussar när det gäller reklam.

Sånt ogillar jag, tyvärr alltför vanligt nere på kontinenten..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Björn

Själv tycker jag att det är utmärkt om det kan vara till hjälp att finansiera kollektivtrafiken.

fontheking5

För mycket tycker jag . Visst är motiv snyggt men detta var nog för mycket .

homer

de märkliga är att man har "vikariebuss" dekaler på vissa bussar och på vissa tillåter man sånt här skräp

mycket underlig logik...

AO

Man har tänkt lite fel när man valt en så pass mörk stripning när det är så mörkt ute. Det är bara några timmar mitt på dagen man ser vad som är på den. Är det sedan snöslask ute blir bussen så smutsig så då ser man inte därför  :P En ljusare stripning hade varit bra på vintern och eventuellt en mörkare på sommaren.