Några bilder från veckan, 10 bilder

Startat av Peter Erret, 12 december 2008, 18:18:40 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Peter Erret

I Gustavsberg stod denna buss inne på bussterminalen igen utan att ha något där att göra.
(Företaget där bussförarna inte kan hälsa på andra kolleger, se tidigare i snacket)

Besökte på måndagen åter en av mina favoriter.

Tisdagen ett besök ute vid Saltarö

och sedan uppe vid Styrmannen

Onsdagen ett besök vid en brygga, tyvärr inget roligt väder

Torsdagen blven en tur till Siggesta

och till Älta (Ekstubben)

för att sedan konstatera att min kompis inte ville vara med längre.
(Hemfärd med hjälp av bärgare).

Fredagen så togs en tur till Boovägen och sedan till

med en buss som jag inte var kompis med.

homer

Nupski

Peter Erret

Citat från: Tomas skrivet 12 december 2008, 23:50:18 PM
Vad har du för åsikter om MAN A78?

Kommer inte att vara någon av mina favoriter men funkar bara dörrarna så går de att köra.

Ivo

:)  Härliga bilder Peter den från Eknäsbrygga visar verkligen hur det öser ner. Tack  8)

Peter Erret

Citat från: Ivo skrivet 13 december 2008, 16:55:49 PM
:)  Härliga bilder Peter den från Eknäsbrygga visar verkligen hur det öser ner. Tack  8)

Tack för att du och homer gillade bilderna.

Ni andra kanske inte gillar mina bilder från SL-land, kanske är det dags att ligga lågt ett tag igen.

Bussmicke

Åjo, jag gillar dem
Följer dina bilder varje gång, dock skriver jag inte alltid men gillar dem skarpt.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

bjalle

En till som gillar de starkt, samma sak här, kollar alltid men skriver inte varje gång

Ersa

Citat från: Peter Erret skrivet 12 december 2008, 18:18:40 PM
(Företaget där bussförarna inte kan hälsa på andra kolleger, se tidigare i snacket)

Haha! :D

Richard1250

Trevliga bilder, en fråga dock bussen till styrmannen har likt en huva över vindrutan därframme varför har dom det? Har det någon speciell funktion eller är det bara för utseendets skull?

Och sedan detta med SL  :) för mig är det trevligt att se en buss oavsett om det är SL ,Hallandstrafiken eller skånetrafiken det spelar väl ingen roll bara trevligt med bilder. Tack  :)

Peter Rost

Instämmer i "kören", mycket trevligt.

/Peter

Richard1250

Nupski

Citat från: Peter Erret skrivet 13 december 2008, 21:47:14 PM

Ni andra kanske inte gillar mina bilder från SL-land, kanske är det dags att ligga lågt ett tag igen.

Bilderna är grymt trevliga.

Karsten

Citat från: Peter Erret skrivet 13 december 2008, 21:47:14 PM

Jag gillar också dina bilder Peter, men om alla skulle skriva "snygg-bild-inlägg" skulle forumet översvämmas av såna. Fortsätt lägga ut bilder från vårt fina trafikområde, för att stilla ditt bekräftelsebehov kommer jag att meddela när jag tycker någon bild är utöver det vanliga (i övriga fall är det ett tyst gillande från min sida). :)

Hagri

Det är alltid kull att se dina bilder från verkligheten. Ser fram mot mer!