Värmlandsbilder del 8c: Karlstad

Startat av JW, 28 november 2008, 13:53:11 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

JW

Då var det dags för den sista delen av mina Värmlandsbilder.

Även denna buss verkar ha återvänt från Busmarket, precis som 3781.

Tack också för all respons.

Stefan P

Hej

Har Värmlandstrafik ändrat på linjenummren bussen till Hammarö, Skoghall började 2 tex.204 och numer 604?

mvh Stefan P

JW

Citat från: Stefan P skrivet 28 november 2008, 14:03:07 PM
Hej

Har Värmlandstrafik ändrat på linjenummren bussen till Hammarö, Skoghall började 2 tex.204 och numer 604?

mvh Stefan P
Man ändrade linjenumrena 2006. Linjenumrena till Hammarö är 620-625 (fd 204-209).

http://www.filipstad.se/download/18.71b8817e118ef8bf58c80001962/Linjeomd%C3%B6pningen.pdf

Stefan P

Brollan

Citat från: JW skrivet 28 november 2008, 13:53:11 PM
Då var det dags för den sista delen av mina Värmlandsbilder.

Swebus 4503 på besök i Mölndal i somras.

OBS! (Bussen framför är Swebus 4500)

Jona

Ville bara sträcka upp handen och på svenskt vis säga att jag inte blev besviken av detta bildsvep häller. Fortsatt genomgående bra kvalitet på bilder, MEEEEEEEEEEEN, dom var intressanta också...

/J
MVH Filosofen Jona

JW

Citat från: Mats B skrivet 28 november 2008, 19:59:16 PM
Swebus 4503 på besök i Mölndal i somras.

OBS! (Bussen framför är Swebus 4500)
Trevlig bild. 4500 är en av de få bussar jag saknar i Värmland.

Hagri

Kul! Fina bilder på mycket av det som finns i Värmland.  :)
Hoppas vi får se mer bilder i framtiden.

Staffan Sävenfjord

Tyvärr, JW, syns inte dina bilder längre. Photobucket tycker tydligen att du har lagt ut för många bilder. Vore därför tacksam om du försöker lägga ut dem igen om några dagar och sedan du tagit bort dina äldsta bilder.
För övrigt till dem som använder gratistjänster för bildutläggning: Lägg helst bara ut högst tio bilder i samma inlägg. Gratistjänsterna kan ställa till med krångel vid uppladdning annars.

JW

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 28 november 2008, 22:31:53 PM
Tyvärr, JW, syns inte dina bilder längre. Photobucket tycker tydligen att du har lagt ut för många bilder. Vore därför tacksam om du försöker lägga ut dem igen om några dagar och sedan du tagit bort dina äldsta bilder.
För övrigt till dem som använder gratistjänster för bildutläggning: Lägg helst bara ut högst tio bilder i samma inlägg. Gratistjänsterna kan ställa till med krångel vid uppladdning annars.

OK, jag tar bort bilderna jag visade i de första delarna nästa vecka så uppdaterar jag den här tråden sedan.

Bussmicke

Varför inte betala för att slippa sånt här?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Staffan Sävenfjord

Citat från: Bussmicke skrivet 28 november 2008, 23:19:53 PM
Varför inte betala för att slippa sånt här?

Finns många betaltjänster till hyfsat pris. Den här använder jag
http://www.sajtx.com/
Kostar 32 kronor i månaden för 1 Gb. Det räcker till cirka 10 000 bilder.

Bussmicke

Låter bra, är allergisk mot alla dessa gratissidor.

Dels reklam, dels att många sånna där sidor är spärrade hos företag i nå´t filter eller vad det är.

Jag kan inte se alla Photobucketbilder på ICA där jag jobbar.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

JW

Nu har jag tagit bort bilderna från Vänersborg-Trollhättan-Falköping. Funkar det nu? Ska kolla på den där betalsidan också. Det verkar ju inte vara så dyrt.

Patrik

En förutsättning är ju att man lägger in nya bilder regelbundet, annars blir det bara dyrt i längden.
Men jag hoppas att JW lägger upp fler bilder för det är verkligen kvalitet i dom!