Värmlandsbilder del 7: Gullspång

Startat av JW, 25 november 2008, 17:08:19 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

JW

Tyvärr så missade jag 5949 då jag stod på fel plats :(

Krille

Bara bra bilder som vanligt  :D
Men skippa sorgekanten du har på översta bilden, mycce snyggare att ha namnet som på den längst ner. (Tycker jag)

/K

JW

Citat från: Krille skrivet 25 november 2008, 17:37:56 PM
Bara bra bilder som vanligt  :D
Men skippa sorgekanten du har på översta bilden, mycce snyggare att ha namnet som på den längst ner. (Tycker jag)

/K
Tackar. Jo, jag brukar numera ha texten direkt på bilden om det inte blir för svårläst, då brukar jag ha en kant där nere.

Bussmicke

Men skippa sorgekanten du har på översta bilden,

Mer lästläst.

mycce snyggare att ha namnet som på den längst ner. (Tycker jag)

/K

Tyvärr alldeles för svårläst.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

JW

Citat från: Bussmicke skrivet 25 november 2008, 22:53:57 PM
Ser ut att vara ett trevligt ställe som vore värt ett besök.
Jo, man får se till att vara där när det går några bussar också. Jag hade kollat innan och 18.10 var den enda tiden det skulle gå två Västtrafik-bussar samtidigt, men så missade jag ju den ena :-\

Jan

Depån i Gullspång ligger den kvar så att man ser den från vägen till och från Kristinehamn?
I branschen i 40 år

JW

Citat från: Jan skrivet 26 november 2008, 14:10:08 PM
Depån i Gullspång ligger den kvar så att man ser den från vägen till och från Kristinehamn?
Ja, den ligger bredvid Statoilmacken som man ser på bild 2 (framför Statoilskylten).

Mikael T Nilsson

Tack för ett trevligt bildsvep från Gullspång, där Västtrafik möter Värmlandstrafik med Swebus-vagnar.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

JW

Citat från: Norrortsmicke skrivet 26 november 2008, 16:16:18 PM
Tack för ett trevligt bildsvep från Gullspång, där Västtrafik möter Värmlandstrafik med Swebus-vagnar.
Tack.