Fd Swebus 1337(SL H12)...(1 länk)

Startat av Kvarne, 18 november 2008, 08:54:10 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Kvarne

Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

Davve

Varför kan man inte sköta sina bussar bättre? Finns det en gräns för hur illa bussarna måste se ut för att få rulla i Ryssland? :( Man börjar ju undra...

JDS

Citat från: Davve skrivet 19 november 2008, 20:19:44 PM
Varför kan man inte sköta sina bussar bättre? Finns det en gräns för hur illa bussarna måste se ut för att få rulla i Ryssland? :( Man börjar ju undra...

Samma fråga kan ju ställas med Ryssland utbytt mot t ex Stockholm...

Karsten

Citat från: JDS skrivet 19 november 2008, 20:24:20 PM
Samma fråga kan ju ställas med Ryssland utbytt mot t ex Stockholm...

Ja, verkligen! Det är ju bara lite lack och att stänga luckan som behövs för att bli av de fel som vi kan yttra oss om utifrån den där bilden. Jag tror knappast det går att hitta lika många fel på den där som det fanns på den 6 år gamla ledbuss jag körde i dag (i Stockhom alltså).

Cero

Citat från: Karsten skrivet 19 november 2008, 20:48:14 PM
Ja, verkligen! Det är ju bara lite lack och att stänga luckan som behövs för att bli av de fel som vi kan yttra oss om utifrån den där bilden. Jag tror knappast det går att hitta lika många fel på den där som det fanns på den 6 år gamla ledbuss jag körde i dag (i Stockhom alltså).

Nä den där ser ju inte mycket värre ut än många vrak man ser i SL-trafiken. Kan mycket väl tänka mig att den tekniskt fungerar utmärkt. Förr var det väl så att bussarna österöver var mer eller mindre personliga. Är det så fortfarande? I så fall sköts de nog även om de är skabbiga på utsidan. Vilken H10 var för övrigt SWE1337?

Mikael Ringmarck

Citat från: Cero skrivet 19 november 2008, 23:10:15 PM
Vilken H10 var för övrigt SWE1337?

Den var faktiskt H12 6693 (Tack SBH!)  :D