Huvudmeny

hitta.se.....

Startat av Jocke Selling, 15 november 2008, 16:37:33 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jocke Selling

... hade kanske kunnat förhindra denna felkörning?

och då tänkte jag inte på destinationsskylten  ;D

ch

Hittar inte felet i bilden. Elmia ligger i Jönköping, på gränsen till Huskvarna. Om bussen går till Huskvarna via Elmia så är det väl inget fel?

Här hemma så står det på bussarna i Älvängen att de går till Skepplanda via Nils Ericssonsplatsen, Göteborg, Nol eller liknande. Då skulle de behöva vända, åka några mil och sen komma tillbaka igen. ;) ;)

Janne Rickman

Citat från: ch skrivet 15 november 2008, 20:56:41 PM
Hittar inte felet i bilden. Elmia ligger i Jönköping, på gränsen till Huskvarna. Om bussen går till Huskvarna via Elmia så är det väl inget fel?

Här hemma så står det på bussarna i Älvängen att de går till Skepplanda via Nils Ericssonsplatsen, Göteborg, Nol eller liknande. Då skulle de behöva vända, åka några mil och sen komma tillbaka igen. ;) ;)

De står på Gamla Uppsala Buss ramp.

/Janne

Knut

Da er det vel en seriøst lang linje da. Evt lang tomkjøring til depoet ::)

Jocke Selling

Citat från: Janne Rickman skrivet 15 november 2008, 21:01:30 PM
De står på Gamla Uppsala Buss ramp.

/Janne

Jo det var ju så jag tänkte, de som körde upp dem hittade troligen inte till rätt garage.

Ersa

Det är inte alla förare som har GPS och/eller kartor med sig :)
Hitta.se anger iaf Säbygatan 27 som Swebus adress i Uppsala.

Jocke Selling

Citat från: Verspieder skrivet 16 november 2008, 15:57:28 PM
Det är inte alla förare som har GPS och/eller kartor med sig :)
Hitta.se anger iaf Säbygatan 27 som Swebus adress i Uppsala.

Jag är kanske en fegis, men nog kollar jag upp en hållbar beskrivning på var jag ska innan jag åker. Kanske även tar med en fusklapp som stöd. Men nog om detta, bussarna kom ju fram till sist. Det enda jobbiga var att jag fick irra runt lite innan jag hittade dom.

Ersa

Citat från: JoSe skrivet 16 november 2008, 19:22:53 PM
Jag är kanske en fegis, men nog kollar jag upp en hållbar beskrivning på var jag ska innan jag åker. Kanske även tar med en fusklapp som stöd. Men nog om detta, bussarna kom ju fram till sist. Det enda jobbiga var att jag fick irra runt lite innan jag hittade dom.

Jo, det känns ju säkrast när man kör buss på ett helt nytt okänt ställe. Alla större fordon går ju inte att vända överallt.