Svensk Busshistoria återöppnad

Startat av Ulf Rådeström, 13 november 2008, 22:31:38 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ulf Rådeström

Efter hjälp med ny design och databasutförande har jag beslutat mig för att öppna sidan igen.
Många använder sidan ofta och det är synd att inte kunna ta del av databasen.

Lusten är väl lite sisådär ska jag erkänna, men den kommer säkert tillbaka snart igen - jag är ju fortfarande intresserad av bussar  :)

Dock behöver jag fler kompletteringar för att göra den ännu bättre.
Tänk bara på en sak - jag jobbar, gör lite annat, och gör databas och håller på med bussar vid sidan om för att det är kul - inte för att det är ett tvång.

Så dröjjer det lite innan uppdateringar kommer in ibland så oroa er inte - dom blir införda så småningom.
Att kräva som några faktiskt gjort här gör bara att jag inte känner någon lust.

Uffe

Sundås

Jag tror nog att jag, och många med mig, är jätteglada för detta! :)

Vill passa på (tar tillfället i akt) att säga att det är ett imponerande jobb du gör, keep up the good work! :)

Nya designen på sidan var dessutom riktigt snygg. :)

// Sundås - som besöker sidan nästan dagligen..
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Bergenga

Det var fint å se siden tilbake!

Den nye måten for å komplettere med informasjon er jo også utrolig bra. Det sparer alle for mer arbeid.

Listen med siste nyregistreringer på framsida er også bra!
Mvh.
Øyvind Berg

Cyklisten

Tackar, tackar, tackar :D
SBH har varit (och kommer att vara) en oerhört bra hjälp för mig både vid egen bildsortering och när jag lägger upp bilder i den polska bilddatabasen phototrans.eu. Jag har själv tipsat många som lägger upp bilder på gamla bussar importerade från Sverige.

OSkar000

Snyggt jobbat med nya designen!

*EDIT*
Blind som jag tydligen är så såg jag inte att det gick att lämna uppdateringar direkt på sidan. Toppenbra funktion!

ivar

Hej Uffe!

Mycket bra uppdaterad hemsida, klart fin design!
Lite kul också att även nu upphandligarna finns med.

Mvh
Niclas

Jonas Gustafsson

Jag är oerhört tacksam för detta beslut!  :) :) :)
Personligen är jag mycket glad bara för den information som redan finns i databasen och har absolut inga krav på täta uppdateringar. Jag ska däremot själv försöka bli lite duktigare på att själv bidra med kompletterande uppgifter...
En hobby är en hobby, jag har själv större delen av mitt liv utanför bussvärlden så jag förstår dig precis, Ulf.

//Jonas G
Gymnasielärare av årgång -71 som gillat bussar sedan barnsben men också har flera andra intressen, t. ex. att spela & sjunga.

Bussmicke

Härligt Uffe, välkommen åter på banan.
Snyff ansiktslyftning ser jag, Lycka till.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.