Huvudmeny

Gårdagens bakverk

Startat av JB, 07 november 2008, 12:18:04 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

JB

Det verkar vara populärt att visa bilder på mat för närvarande. Så här kommer mitt bidrag, gårdagens bakverk, som finns i flera olika varianter men endast under en väldigt begränsad tid.

AL

Hmm, är det bara jag som föredrar en macka istället för klafsiga bakverk eller bullar när jag tar en fika ute?

JB

Citat från: AL skrivet 07 november 2008, 14:18:33 PM
Hmm, är det bara jag som föredrar en macka istället för klafsiga bakverk eller bullar när jag tar en fika ute?

Nej det är det nog inte. Är själv ingen stor fantast av sötsaker, men ibland är det trevligt. Och att äta en Gustaf Adolfsbakelse efter Gustaf II Adolfsfirandet känns rätt.

/Jonas

Bussmicke

Åt själv Gustav Ado9lfsbakelse igår..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

RoTe

Jasså du är Uppsalabo du med.  :)

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

RoTe

Citat från: Bussmicke skrivet 08 november 2008, 19:48:48 PM
Det sa jag inte..

Jag pratade inte med dig. Hade jag gjort det hade jag citerat.
Skriver man något i en tråd utan citat är det riktat mot trådskaparen och/eller huvudämnet.
Detta pga att alla inte ska behöva citera trådskaparen så fort man skriver något.

AL

;D

Är det jag eller låter det lite "bitskt" emellan er...

JB

Citat från: RoTe skrivet 08 november 2008, 23:34:55 PM
Jag pratade inte med dig. Hade jag gjort det hade jag citerat.
Skriver man något i en tråd utan citat är det riktat mot trådskaparen och/eller huvudämnet.
Detta pga att alla inte ska behöva citera trådskaparen så fort man skriver något.

Lugn i stormen. Jag, och uppenbarligen även Micke, tolkar ett inlägg utan citat som riktat till det senaste inlägget i tråden.

Men för att återgå till frågan, ja jag är Uppsalabo.

/Jonas