Huvudmeny

Göta Älvbron, nerför

Startat av Niclas Rosenius, 03 november 2008, 09:06:30 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Niclas Rosenius

Nu är det dags för den avslutande delen av min promenad över Göta Älv-bron.

Orust 351

GS 263

GS 235

GS 581

Spårvagn GS 364

Orust 62

GS 920

Då var man nästan nere

GS 966

Orust 324

Mer Göterborgs bilder kommer senare.

//Niclas

Jona

Citat från: Niclas Rosenius skrivet 03 november 2008, 09:06:30 AM

Tack för denna trevliga bildserie Niclas. Minns jag rätt var det 3 delar och då har jag sett dom alla. Får mig och längta tillbaka till Göteborg. Som tur är ska man ju dit snart så.

Extra plus får du för bilden ovan då det är förre detta Skelleftebuss 299 man ser på bild. Hoppas få några tillfällen och möjligheter och fota denna, men även dom andra forna SB-syskon när jag gör återbesök i staden.

/J
MVH Filosofen Jona

Niclas Rosenius

Citat från: Jona skrivet 03 november 2008, 09:41:04 AM
Tack för denna trevliga bildserie Niclas. Minns jag rätt var det 3 delar och då har jag sett dom alla. Får mig och längta tillbaka till Göteborg. Som tur är ska man ju dit snart så.

Extra plus får du för bilden ovan då det är förre detta Skelleftebuss 299 man ser på bild. Hoppas få några tillfällen och möjligheter och fota denna, men även dom andra forna SB-syskon när jag gör återbesök i staden.

/J

Ingen orsak. Fick nån till gammal Skelleftevagn på bild.

En härlig stad som sagt att besöka. Även på vintern. Men man vill helst att vädret skall vara lika bra som jag hade när jag var där.

Mer bilder runt NE-platsen och hpl Nordstan kommer dom närmsta dagarna.

//Niclas

Jonas Gustafsson

Keep it coming! Alltid lika kul med gästande fotografers bilder från ens egen hemmaplan!
//Jonas G
Gymnasielärare av årgång -71 som gillat bussar sedan barnsben men också har flera andra intressen, t. ex. att spela & sjunga.

Niclas Rosenius

Citat från: Jonas Gustafsson skrivet 03 november 2008, 21:51:40 PM
Keep it coming! Alltid lika kul med gästande fotografers bilder från ens egen hemmaplan!
//Jonas G

Jag tackar för det, Jonas. Synd att det inte blev av nåt träff, men det får väl fixas till nästa gång man skall ner.

Fick inspiration av dina promenader bla över Göta Älvbron så jag frågade grabbarna om vi skulle ta en liten promenad.

//Niclas