Huvudmeny

Kalmar Läns Trafik

Startat av Mathey, 01 november 2008, 13:48:08 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mathey

Någon som har hört något eller sett några Volvo 9700 samt Beulas som är klt lackerade (ej rasken) och ska rulla i kalmar län?

Ulf Rådeström

Citat från: Mathey skrivet 01 november 2008, 13:48:08 PM
Någon som har hört något eller sett några Volvo 9700 samt Beulas som är klt lackerade (ej rasken) och ska rulla i kalmar län?

Nej, där skall inte finnas någon heller vad jag kan komma på - och inte heller komma någon - om det inte är någon ändring på gång.

Mathey

Men i våras så skickade jag ett brev till Buss i Väst. Då sa de att det skulle rulla Volvo , Scania och Beulas. Men jag har bara sett Scanias bussar på vägarna en så länge.

Kaxen

Det är Beulas på väg, kommer förhoppningsvis inom några veckor, de har iaf lämnat Spanien.

Rickardo

Citat från: Kaxen skrivet 03 november 2008, 22:56:21 PM
Det är Beulas på väg, kommer förhoppningsvis inom några veckor, de har iaf lämnat Spanien.

Trevligt! Vilket av bolagen ska dessa till?

Kaxen

Citat från: Rickardo skrivet 03 november 2008, 23:05:11 PM
Trevligt! Vilket av bolagen ska dessa till?

Lysekil ska ha två, sen ska Söne ha också, vet dock inte hur många.

Kaxen

Citat från: Lars Ödlund skrivet 03 november 2008, 23:09:52 PM
Är det de efterlängtade skolbussarna med bälten som lett till en sådant debatt i pressen?

Så kan man också uttrycka det. Dock är det löst med bälten så nu är det bara reservbussen som saknar det.

Kaxen

Det närmar sig med bussarna nu, fick åtminstone bild på en av dem idag i mailen...  ::)

Mathey

Men lägg upp bilden då :D
så får vi se resultatet

Kaxen

Citat från: Mathey skrivet 19 november 2008, 22:14:40 PM
Men lägg upp bilden då :D
så får vi se resultatet

Inte min bild, dessutom är den i datorn på jobbet.

Johan Hansson

Busschaufför
"Busschaufförer transporterar världens värdefullaste last!"
Har som hobby att fotografera bussar och natur och annat skoj i omgivningen.