Huvudmeny

Klage til Swebus Express

Startat av Bergenga, 20 oktober 2008, 16:20:45 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bergenga

Det går ikke an for en voksen person å sitte med en 17" widescreen laptop på fanget med den seteavstanden som det er på bussene.

Det syns jeg er for dårlig!  >:(

Hilsen fra "Surf Express 6335".  :P ;)
Mvh.
Øyvind Berg

Cityliner

Det är nog nästan samma avstånd på alla bussar, så att det speciellt skulle gälla Swex tror jag inte, säfflebussen tes har i stort sett samma sorts vagnpark.

Simon Bertilsson

Mattias Andersson

Simon Bertilsson

Bergenga

Citat från: Simon Bertilsson skrivet 20 oktober 2008, 17:18:11 PM
Skaffa 13-tums macbook!  8)

For meg er det uaktuelt å kjøpe en laptop bare for å reise en gang eller to i måneden. En 13" er for meg totalt ubrukelig i det daglige.
Uansett tror jeg ikke det ville blitt noe Mac. Etter 20+ år med alt fra Tiki100 til DOS, Windows(3.0 til Vista), Novell og Linux, har jeg aldri opplevd så mye frustrasjon som når jeg har prøvd MacOS.
Og så er jeg ytterst skeptisk til å kjøpe ting som har sin egen fanclub. ;)

Citat från: Mattias Andersson skrivet 20 oktober 2008, 18:19:28 PM
Eller flirta lite med Bus4You ;D

Det skulle jeg så gjerne, om de bare hadde kjørt dit jeg skal. Kan ikke komme på noen grunn for å reise i retning Stockholm på ganske lenge. I Norge har vi Nettbuss Komfort, men de kjører bare mellom Oslo og Kristiansand, og det er en helt urealistisk distanse for meg å reise, siden begge steder er like langt hjemmefra.

Jeg fikk høre av en sjåfør at på de nye bussene er det en seterad ekstra, så da er det enda mindre plass. Jeg så jo at jeg kunne hatt plass til laptopen på fanget på fremste sete, men der er det jo aldri plass til beina mine. Derfor blir det som oftest rad 2 på meg.
Mvh.
Øyvind Berg