En Volvo från Hisinge Buss (bild)

Startat av Cyklisten, 18 oktober 2008, 21:53:35 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Cityliner

hur dags var det???  jag borde ju inte ha missat dig.. så liten är ju inte din buss... ;D
och din är ju oxå vackert blå....

Göransson

Minnet är ju jäkligt bra men kort.....var runt 08.45 tror jag....
Nä, chauffören på Alternativaren såg och hälsade men jag hann inte få upp näven innan han försvann runt hörnet....
Petade inte näsan men skulle ställa in ljudet....fullt disco i bussen....ja du vet...
/Magnus

Cityliner

nej då var det inte jag. då var jag i rydebäck och hämtade ett nytt gäng ungdjä... änglar... som skulle upp på söderåsen
men idag var det 8 lärare med till 40 elever så idag var bussen komplett.. inte en enda nödhammare som flugit iväg..
men imorgon blir det inte några skolelever, ska ner till Malmö för vidare färd mot Holland..

Göransson

Låter nice.
Vad gör man i Holland så här års?
Ska tydligen med ett antal bussar till Arnhem i november...416 kids som ska på rave..
3 dd och 5st 50 paxare...
Känns tryggt att köra fram på den.......
Ni kör asmycket åt Swebus Express fattar jag...Ibland får man gnugga ögonen över hur många av er man möter när man kör ner från Götet
/Magnus

Cityliner

Det är ett gäng som ska ner på någon mässa i rotterdam. Ahoy arena..
ska bo på ett busshotell mitt inne i city (the westin hotel 8)) ska bli intressant att hitta något bra ställe att parkera bussen på.
ska åka ifrån svågertorp imorgon kväll vid 24 tiden.
låter väldigt nice med ett gäng ravande kids, tullen lär nog få fullt upp på hemvägen..

ja det blir ganska mkt åt Swebus express. vi har bla en egen fast ordinare tur på fredagar o söndagar, kl 12.45 från malmö och 17.00 från gbg.
vissa fredagar i söndagar går nästan alla våra bussar åt. och några ggr några till...

Göransson

He en bra tripp så hörs vi...
/Magnus