idioter finns det gott om

Startat av robbes, 17 oktober 2008, 15:07:49 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

robbes

Johan Hansson

De skolbarn som gör det skulle banne mig få gå till skolan och om föräldrarna börjar klaga över över det så tycker jag man kan skicka både barnen och föräldrarna på uppfostringskurs.
Busschaufför
"Busschaufförer transporterar världens värdefullaste last!"
Har som hobby att fotografera bussar och natur och annat skoj i omgivningen.

yngrot

Ja brand i buss är verkligen hemskt.... låt ungarna vara med på brandövning så kanske de fattar i såna här fall skulle kameraövervakning hjälpa bara spela upp filmen och bötfäll ungj#####ar... vi hade ett fall med skadegörelse och eftersom det kom fram vem som gjorde det så fick de en räkning och efter det vart det lungt med skadegörelse..
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Simon Bertilsson

Citat från: Johan Hansson skrivet 17 oktober 2008, 18:23:32 PM
De skolbarn som gör det skulle banne mig få gå till skolan och om föräldrarna börjar klaga över över det så tycker jag man kan skicka både barnen och föräldrarna på uppfostringskurs.

Kursen biter knappast på barnen, men föräldrarna borde banne mig lära sig ett och annat. Om de bara lagt ner en bråkdel av sin tid på att uppfostra sina barn (vet de ens om deras existens?), så hade barnen inte gjort så här.