Ut i skogen ska vi åka....

Startat av Cityliner, 16 oktober 2008, 11:18:13 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Cityliner

Här kommer en bild från morgonens körning. Var uppe på söderåse vid Klåveröds strövområde och lämnade 2 klasser som skulle ut och vandra i skogen. Denna bilden är när jag kör ut från parkeringen vid Traneröds mosse.
just nu är det helt underbara höstfärger där..

Göransson

Blir fram med dammsugaren sen när ni lastat dem sen för hemresa ;D
/Magnus

Cityliner

ja de brukar ha med halva skogen med in i bussen.. både på säten och golv..
sen är det alltid någon som trampat snett på spångarna på mossen som är både blöta och leriga..
så det brukar ta minst en timme att få busen i ordning igen..

Göransson

Johan Hansson

Citat från: Cityliner skrivet 16 oktober 2008, 11:18:13 AM
Här kommer en bild från morgonens körning. Var uppe på söderåse vid Klåveröds strövområde och lämnade 2 klasser som skulle ut och vandra i skogen. Denna bilden är när jag kör ut från parkeringen vid Traneröds mosse.
just nu är det helt underbara höstfärger där..

vacker bild.
Busschaufför
"Busschaufförer transporterar världens värdefullaste last!"
Har som hobby att fotografera bussar och natur och annat skoj i omgivningen.

Niclas Rosenius

Trevlig höst bild.

Tack för den lilla trevliga pratstunden tidigare idag på baksidan av NE-Terminalen.

Bilder på din buss kommer senare när jag kommit hem.

//Niclas

Cityliner

Den bussen jag körde idag på linje 820 är inte "min".. men däremot denna som är på bild här.
blev lite byte av turer och bussar pga att Stefan som kör XMR vanligtvis skulle köra till bordershop på lärdagsmorgonen kl 04.00.
så för att det skulle funka med arbetstiderna så bytte vi så han oxå fick komma ut i skogen..

Ja det var väldigt trevligt med en liten pratstund.. synd bara att jag inte hade så mkt tid annars kunde vi ju tagit en fika..
men vi ses nog fler ggr..

ha en trevlig helg..

//Micke