GS 5 på Bergsjöns höjder

Startat av Jonas Gustafsson, 08 juli 2007, 23:00:29 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jonas Gustafsson

GS 4 som brukar trafikera lokallinjen 57 i Bergsjön är under reparation. GS 5 och 6 har turats om som vikarier. Här är nummer 5 i onsdags.






Utsikten från Siriusgatan är fin, man ser stora delar av Göteborg. Masthuggskyrkans torn skymtar på bilden ovan.

//Jonas G
Gymnasielärare av årgång -71 som gillat bussar sedan barnsben men också har flera andra intressen, t. ex. att spela & sjunga.

christianm

Även om inte bussen är särskilt vacker så var bilderna det, särskilt den sista. Den har ett härligt djup tack vare diset. Bra jobbat!

Erling.L

hade jag vetat du skulle fota här hade du ju kunnat komma upp på en kopp bor ett par dörrar från trappan
Varit på GS 9603-0111 0312-1306 Keolis från 130616 o inte att sammanblandas med min namne på Swebus

Sundås

Jag tycker de här bussarna är tuffa ;)
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Zella

Det var fina bilder... synd att du inte fotade på keplers för då hade det blitt kaffe ha ha  ;)

Jonas Gustafsson

Citat från: christianm skrivet 09 juli 2007, 07:27:15 AM
Även om inte bussen är särskilt vacker så var bilderna det, särskilt den sista. Den har ett härligt djup tack vare diset. Bra jobbat!


Tackar så mycket!  :)

//Jonas
Gymnasielärare av årgång -71 som gillat bussar sedan barnsben men också har flera andra intressen, t. ex. att spela & sjunga.

Jonas Gustafsson

Citat från: BEL skrivet 09 juli 2007, 09:08:25 AM
hade jag vetat du skulle fota här hade du ju kunnat komma upp på en kopp bor ett par dörrar från trappan

Citat från: Zella skrivet 09 juli 2007, 11:54:34 AM
Det var fina bilder... synd att du inte fotade på keplers för då hade det blitt kaffe ha ha  ;)

Ojdå, två Buss-snackare i Bergsjön som vill bjuda på kaffe. Det får jag ju inte missa nästa gång jag fotar där!  :)

//Jonas
Gymnasielärare av årgång -71 som gillat bussar sedan barnsben men också har flera andra intressen, t. ex. att spela & sjunga.