Landskrona del 217 Sept 08.

Startat av Möllers, 03 oktober 2008, 19:04:37 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Möllers

Idag var jag ute på min cykel tur var sugen cykla till glumslöv backen gjorde jag det sen jag kom det kom det en regn skur.
Jo vet blev jag o kamerian igen blää  :P

jocks74

haha du offrar dig i alla väder ju :) tack en gång för fina bilder ;)

Möllers

jag ja offrar mig i alla väder ja  :)
Har aldrig testat fotat i åska nån gång tack du gillar dom.

bjalle

Hur långt är det här till närmaste hållplats?

Möllers

ja för mig tog det typ 5-10 minuter till en hållplats där jag var.

Cityliner

Citat från: Mattias Möller. skrivet 03 oktober 2008, 19:04:37 PM
Idag var jag ute på min cykel tur var sugen cykla till glumslöv backen gjorde jag det sen jag kom det kom det en regn skur.
Jo vet blev jag o kamerian igen blää  :P

De här Interbussarna kom med elever till Kunskapsskolan. De hade varit på läger på Kunskapsgården i Gamleby.
Det är en ganska lagom tur.. tar ganska precis 4,5 timmar att köra från Gamleby till Landskrona.
Men du missade mig.. jag körde nog stax innan du kom dit. Körde med UHL 139

Cyklisten

Typisk höstväder, men fina bilder blir det!
Själv gick jag idag Örtofta-Kävlinge, men där blev det inga bussbilder om man inte räknar en Säffle 2000 i Kävlinge ;)

Möllers

Jag sog en blå buss av neoplan sog du ingen cyklist vid en rundell där jag fotade den sista interbussen.
Du väntade på mig ner jag hade cyklat över rundellen var det den bussen du körde  ???

Cityliner

ja det var jag som körde.. hade ganska fullt upp att hålla koll på stolpar och kantstenar när jag skulle köra ut.
synd att du inte kom 5 minuter innan för då hade du fått en visning av bussen.. men jag kommer att köra till Landskrona fler gånger..

Möllers

Jag sog ner jag skulle till glunslöv sen jag skulle tillbaka till Landskrona tog jag chansen cykla till idrotten kolla om dom stog där men det fanns ingen där alls om jag hade inte cyklat ditt hade jag hunnit till bussen alla gånger  :)

Möllers

ner jag sog den blåa bussen hade jag kameran i väskan med om jag hade den då hade jag fotat den alla gånger.
Jo dom blev bra fick ha 800 ISO i slutet var så svårt fota i 400 ISO tyckte jag.

Göransson

Vad stoppar Mattias?? ;D
Bra jobbat igen!!!

Möllers

Ingen stoppar mig alls min kamera tåller regn inte första gången det regnar ner det så ÖSser ner som där typ  8)
Tackar igen tumme upp  ;)