Helsingborgs för dagen 28bilder.

Startat av Möllers, 24 september 2008, 19:53:50 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Möllers

Som ni ser har jag varit i Helsingborg idag åkte hemma ifrån 1242 ifrån Landskrona sen jag kom ditt var jag inte på hucket så var lite yr vaken bara ner jag kom ditt.
Jag gick upp kl1200 som sakt sen jag fick rätt på väskan så gick det smort sen  :)
Jag fick så mycket där kan ni tro började gå till slotet vad det heter sen gick jag till Båtarna fotade lite där sen stog jag väntade på bussen jag ville fota där som sakt ville fota på nya ställe denna gången sen drog jag vidare till ett annat håll plast där fick jag stå o vänta typ 12 minuter  :)
Sen drog jag till en gata som lytar upp som ni ser på bilden finns det en lastbil där har aldrig fotat där var jag där nån stund var en tanka som kollade på mig hon var väl nyfiken.
Sen drog jag till slåtet fotade hästen det var colt sog att många gick på röd ljus i Helsingborg det gjorde jag med varför sk ajag stå o vänta ner andra går över.
Sen fotade jag på knutpunkten igen vilten stund sen fick jag en ide skulle gå till lasarettet var jobbigt det var gå för upp för baken bläää.
Sen kom jag till en skola ville inte stå vänta där drog igen gick uppot hella tiden tills jag kommer till ett kors sen var jag inte 100% var linje 220 stannar där hähä sen sog jag höganäs bussen komma körandes jag pussade ut gick efter den så klart till slut kom jag till en hål plast där kom min buss.
Jo var lägge sen jag gick så mycket jag var inte alls trött var bara varm bara.
Jo fotar inte bara bussar ni som sakt fotar allt annat nu med rätt skoj fota hus o så andra saker.
Kanske åker till Eslöv fotar mer än bussar där sen nån dag om jag pallar mig ditt.

jocks74

Johan Hansson

Citat från: Mattias Möller. skrivet 24 september 2008, 19:53:50 PM

The Tivoli var så sent som för knappt två år sedan rivningshotat men efter en stor namninsamling så fick huset stå kvar.
Mattias Möller, rätta mig om jag har fel du kan helsningborg bättre än jag.
Busschaufför
"Busschaufförer transporterar världens värdefullaste last!"
Har som hobby att fotografera bussar och natur och annat skoj i omgivningen.

Möllers

Jo kan den rätt så bra har varit där många gånger för.

Jonas Sandqvist

Mycket trevliga bilder, Mattias  :)

Flera av dom hade lätt dugit till vykortsförlaga!

Hälsar Jonas  :)

Simon Bertilsson

Citat från: Johan Hansson skrivet 05 oktober 2008, 00:10:33 AM
The Tivoli var så sent som för knappt två år sedan rivningshotat men efter en stor namninsamling så fick huset stå kvar.
Mattias Möller, rätta mig om jag har fel du kan helsningborg bättre än jag.

Va? Hur kom detta sig? Nattklubben och konsertlokalen är ju väldigt populär.