Huvudmeny

Lite Swebushistoria 4

Startat av Bussmicke, 23 september 2008, 08:18:06 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Walter

En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Erol

Citat från: Bussmicke skrivet 23 september 2008, 08:18:06 AM

Lite nutidshistoria på dessa 2569 har linjenummer som finns än idag, medans 2570 linje har försvunnit och blivit skollinje istället med nummer 679 :P 

Snygga bilder på alla fyra..

Bussmicke

//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Bussmicke

Tack, ändå höll några av diorna i måttet men har ju inga andra så därför får man lov att spara sämre.
//Bussmicke.

Robban

Jisses, är det verkligen stötfångare dom där gummimojängerna?
Eller finns det nån annan förklaring på deras utseende, ser ut att passa ihop med nåt?
/Robban
Trafikledare/Trafikledarutbildare/Examinator på MTR Tunnelbanan samt bussförare på Keolis.

yngrot

De kanske parkerade tätt i garaget kör tills det tar emot.. ;D
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina