Nytt på G till Busslink i form av Omni.....

Startat av Kvarne, 22 september 2008, 23:40:49 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Kvarne

Härom dagen siktades flertalet Scania Omnilink ledvagnar med nya utseendet och i nummerserien 37xx hos Scania Lindvreten.
Till Råsta...?

Dessutom siktades 3-4 st Omnilink-kortvagnar med nya utseendet vid Siljaterminalen nu ikväll....47xx hette dem....Råsta åxå?
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

Yujin Zhang

Ja...det luktar Råsta.

Enligt vad jag har hört så ska samtliga bussar i vagnparken vara låggolv/lågentre efter årskiftet 08/09. Någon från Råsta kan väl bekfräfta/dementera detta.

Nico

Tja, kommer de vår väg så måste jag nog snabba på min ansökan om förflyttning till Norrort så jag slipper råka ut för dessa vagnar.  ;D  :P  ::)
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman

Bussmicke

Citat från: Nico skrivet 23 september 2008, 00:15:55 AM
Tja, kommer de vår väg så måste jag nog snabba på min ansökan om förflyttning till Norrort så jag slipper råka ut för dessa vagnar.  ;D  :P  ::)

Aja baja
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Ulf Rådeström

Citat från: Kvarne skrivet 22 september 2008, 23:40:49 PM
Härom dagen siktades flertalet Scania Omnilink ledvagnar med nya utseendet och i nummerserien 37xx hos Scania Lindvreten.
Till Råsta...?

Dessutom siktades 3-4 st Omnilink-kortvagnar med nya utseendet vid Siljaterminalen nu ikväll....47xx hette dem....Råsta åxå?

Råsta.

Magnus_J

Ulf Rådeström