Huvudmeny

3 x Prag! (bilder)

Startat av M224, 05 september 2008, 11:23:41 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

M224

Just hemkommen från en helt underbar stad. Det blev inte så mycket bussfoto utan jag lade krutet på att njuta av spårvagnar, god o billig! tjeckisk öl, 50 cl från ca 12 kr!!! Sedan fanns det så mycket vackra hus o byggnader att man inte visste vart man skulle börja.  ;)

I själva city gick det i stort sett bara en enda busslinje, 133. Men om man åkte utanför stadskärnan en bit med t-banan så fanns det gott om bussar att fota. Ex vid Dejvicka där man kunde ta buss till flygplatsen (linje 119).

MGA

Snyggt Danne.

Med andra ord en trevlig resa.  ;)
///
MGA

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

M224

Japp, åkte i måndags o kom hem i gårkväll.

4 dagar, hade gärna stannat längre men jag kommer garanterat att åka ner till Prag igen.  :D

M224

Citat från: MGA skrivet 05 september 2008, 13:25:46 PM
Snyggt Danne.

Med andra ord en trevlig resa.  ;)
///
MGA

Tackar, jo allt gick så bra så, flyg mm.  8)

Bussmicke

Citat från: M224 skrivet 06 september 2008, 00:07:05 AM
Japp, åkte i måndags o kom hem i gårkväll.

4 dagar, hade gärna stannat längre men jag kommer garanterat att åka ner till Prag igen.  :D

4 dagar, det var då inte mycket till utlandsresa
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

M224

Citat från: Bussmicke skrivet 06 september 2008, 00:14:50 AM
4 dagar, det var då inte mycket till utlandsresa

Hört talas om weekend-resa? De är alltid 3-5 dagar, kolla i stockholm city eller metro så kryllar det av dem.