f.d. Swebuss 5187 SCH 370

Startat av Tribben, 29 augusti 2008, 10:00:13 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Tribben

I Onsdags när jag kom till Veolia i Kallerstad, Linköping fanns helt plötsligt SCH 370 parkerad I ny Lack.
den ska tydligen till Ekilstuna. Något Veolia nummer har jag inte på den?

Walter

Den har stått i Malmö och Kristanstad under lång tid nu, har aldrig varit uppmärkt med nummer, dock finns det ett par troliga i 36xx-serien där syskonen finns.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Cyklisten

Trevligt att den ska komma till användning, är trots allt inte så gammal!

Mattias Andersson

Stackars folk som skall köra den.........

Enl uppgift skall det vara ett riktigt kadaver,likså syskonen som rullar här å var.

Tribben

Mja... De som vi har i Linköping av syskonen så är de riktigt pigga mot våra 2002 & 2003. Sedan Volvo (Rejmes) lyckades att fixa till dem.

Leif D

Citat från: Tribben skrivet 29 augusti 2008, 14:26:00 PM
Mja... De som vi har i Linköping av syskonen så är de riktigt pigga mot våra 2002 & 2003. Sedan Volvo (Rejmes) lyckades att fixa till dem.

Mmm....  vill nog påstå att det finns verkstäder och så finns det verkstäder......
;-)

Mattias Andersson

Citat från: Leif D skrivet 29 augusti 2008, 14:52:03 PM
Mmm....  vill nog påstå att det finns verkstäder och så finns det verkstäder......

Jag håller med du.. ;D

Ser man hur många gasbussar det rullar här i sverige,så är de bara en bråkdel som går hyfsat.
GS lämnade ju tillbaka en 15 st till volvo igen,å det får man se som ett misslyckande....