Veolia 2336-2338...

Startat av Jonas Gustafsson, 25 augusti 2008, 21:43:52 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jonas Gustafsson

...f.d. Raskenbussar, är flyttade till Partille. Syntes på Partilledepån idag i Västtrafiklack (fast utan dekaler). Jag har för mig att det startats en tråd om flyttar från Kalmar län, men jag lyckades inte finna den!

//Jonas G
Gymnasielärare av årgång -71 som gillat bussar sedan barnsben men också har flera andra intressen, t. ex. att spela & sjunga.

Bernt Talbrant

Citat från: Jonas Gustafsson skrivet 25 augusti 2008, 21:43:52 PM
...f.d. Raskenbussar, är flyttade till Partille. Syntes på Partilledepån idag i Västtrafiklack (fast utan dekaler). Jag har för mig att det startats en tråd om flyttar från Kalmar län, men jag lyckades inte finna den!

//Jonas G

Ska de kanske göra den likadana 2344 sällskap på linje 100 då?

Fredde

Så det är där mina gamla kompisar har hamnat :D

Ska bli intressant med bilder framöver. Så får vi se om de resterande hamnar på samma plats..

Sundås

Jag funderade precis över vart 2335 och 2339 exempelvis kommer hamna. Här är en bild på 2337:

Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Johan B

Bör väl vara dessa som är de nya bussarna till linje 100 som man väntar på. Känns ju lite knepigt om man skulle köpa nytt till denna linje med knappt 2 år kvar på avtalet när man nu fick en massa övertaliga bussar. Har dessutom svårt att se vilken annan linje de skulle behövas alt. passa in på.

Jonas Gustafsson

2336-2338 överförda till Veolia Partille även enligt CBR den 27/8.
Det blir nog bara dessa tre, kollade 2335 och 2339 och de stod registrerade på "slaskregistret" Veolia Fleet i Lund (tidigare hade Veolia Olofström uppgiften som "slaskregister").

//Jonas G
Gymnasielärare av årgång -71 som gillat bussar sedan barnsben men också har flera andra intressen, t. ex. att spela & sjunga.