Huvudmeny

BRC 543

Startat av Nupski, 23 augusti 2008, 19:46:40 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Nupski

Rullar nu på ersättningen för Frölundabanan, Göteborg,  med skrapat skattemärke  :o och bakre destinationsskylten säger att den är ingen buss utan en spårvagn. Vart har denna 11 år gamla dam rullat?

Möllers

robbes

Citat från: Tomas skrivet 23 augusti 2008, 19:46:40 PM

Rullar nu på ersättningen med skrapat skattemärke  :o och bakre destinationsskylten säger att den är ingen buss utan en spårvagn. Vart har denna 11 år gamla dam rullat?

grönt är ju södermanland kan det vara en katrineholms buss

Bernt Talbrant

Citat från: robbes skrivet 23 augusti 2008, 19:58:47 PM

grönt är ju södermanland kan det vara en katrineholms buss

Verkar stämma, det är Orusttrafiken 670 som står registrerad på nämnda företag i just Katrineholm.

Nupski

Så långt är jag också med när det gäller lacken, att den rullat runt Katrineholm. Borde nog speca frågan bättre, har den gjort det hela livet för Orusttrafiken har ägt henne sen 2003.

Bernt Talbrant

Citat från: Tomas skrivet 23 augusti 2008, 20:12:20 PM
Så långt är jag också med när det gäller lacken, att den rullat runt Katrineholm. Borde nog speca frågan bättre, har den gjort det hela livet för Orusttrafiken har ägt henne sen 2003.

Den ägdes tidigare av EGE-Trafiken i Katrineholm som ju köptes upp av Orusttrafiken.

Nupski

Citat från: Bernt Talbrant skrivet 23 augusti 2008, 20:21:28 PM
Den ägdes tidigare av EGE-Trafiken i Katrineholm som ju köptes upp av Orusttrafiken.

Jaha. Tack.

Bussmicke

Citat från: Bernt Talbrant skrivet 23 augusti 2008, 20:21:28 PM

Bekräftas, jag minns bussen som ny i Katrineholm.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.