Inte många 43-vagnar kvar nu

Startat av Oskar A, 21 augusti 2008, 18:39:59 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Oskar A

I och med att man den senaste veckan slutfört leveransen av Swebus Express 6801-6815 återstår nu endast fem stycken 43-vagnar i trafik. Dessa är: 4388, 4390 samt 4393-4395.
Besök gärna min hemsida

http://oskara.se/

Peter Andersson

Swebus 4350 Går fortfarande i Hudiksvall.

MVH Peter
X-län

Walter

Citat från: Peter Andersson skrivet 21 augusti 2008, 21:16:21 PM
Swebus 4350 Går fortfarande i Hudiksvall.

MVH Peter
X-län

Dock inte åt Swebus Express, ett par vagnar förutom dom Oskar nämnt rullar i beställnings och linjetrafik runt om i landet
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Niklas Bygdestam

Citat från: Walter skrivet 21 augusti 2008, 21:31:03 PM
Dock inte åt Swebus Express, ett par vagnar förutom dom Oskar nämnt rullar i beställnings och linjetrafik runt om i landet

Åtminstone någon buss blev omlackad i Skånegult för länstrafik där. Men jag vet inte om den finns kvar längre
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

Jan

Citat från: Niklas Bygdestam skrivet 21 augusti 2008, 21:33:32 PM
Åtminstone någon buss blev omlackad i Skånegult för länstrafik där. Men jag vet inte om den finns kvar längre

Det är 4352 som är avställd i Malmö samt 4398 som fortfarande går i trafik.
I branschen i 40 år

Peter Andersson

Precis glömde att skriva de. 4350 går i vanlig linjetrafik

MVH Peter

Walter

4399 rullar i Umeå, blålackad, tror en fd Kustbuss från Blekinge rullar eller i varje fall har rullat som  skolbuss i Skåne
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Oskar A

Visst var det Swebus Express jag tänkte på. Hade tänkt att formulera mig tydligare men glömde sedan tyvärr bort det när jag skrev inlägget.
Besök gärna min hemsida

http://oskara.se/