Huvudmeny

Swebus 5604

Startat av Bussmicke, 19 augusti 2008, 23:32:42 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

Äntligen på bild.

Den kom in som en..

och drog iväg som en..

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Peter L

Snygga bilder! Har Swebus Express börjat köra linjetrafik åt Västtrafik eller vadan detta? För visst var denna buss lackad i Swebus Express egna färger tidigare...

Staffan Sävenfjord

Citat från: Peter L skrivet 20 augusti 2008, 09:14:55 AM
Snygga bilder! Har Swebus Express börjat köra linjetrafik åt Västtrafik eller vadan detta? För visst var denna buss lackad i Swebus Express egna färger tidigare...

Tanken är att denna buss skall rulla för Västtrafik på vardagarna och för Swebus Express på söndagarna. Så har det varit länge men man har använt en äldre Volvo B10M Säffle boggi för detta tidigare.

Peter L

A-ha! Tack för snabbt svar.

Bussmicke

Citat från: Lars Ödlund skrivet 20 augusti 2008, 09:17:44 AM
Trevligt Micke!

Tack Lasse, din gissning om hur bussen körde stämde.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Oskar A

Citat från: Peter L skrivet 20 augusti 2008, 09:14:55 AM

Nu är visserligen dina frågor redan besvarade men jag tänkte passa på och visa en reprisbild på 5604 innan den lackades om.

Besök gärna min hemsida

http://oskara.se/

Marc

Seljanbron utanför Mora sept 2003.
Och så här såg hon ut när hon var ny och jag körde henne som mest!