Huvudmeny

Bildparkeringen

Startat av Leif D, 16 augusti 2008, 17:51:49 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Leif D

Bildparkeringen på webben har uppdaterats med en massa nya gamla bilder   /Leif D

Tramtrain.be

Linjebuss 0874 Stortorget Ängelsholm Nov-1991. Foto Leif D.
;-)

Christer K

Länken fungerar ej.
/ Christer K
Började med buss april 1976 Örebro Trafik AB, AB Omnibus, Göteborgs Spårvägar, Linjebuss, Swebus Express, Swebus, ETT Trafik AB, Närkebuss, Flexima (körde åt Eurolines),Ragn-Sells AB. Bus4you mars 2020.

Leif D

Citat från: Christer K skrivet 16 augusti 2008, 17:53:52 PM
Länken fungerar ej.
/ Christer K

Nu gör den det, fast samma fanns ju längst ner också....
;-)

Bussmicke

Enklare att skriva in länken i sin profil så behöver man bara klicka på jordgloben..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Zella

Leif D... vilken härlig sida det var...  :)

yngrot

Mycket trevligt Leif... rolig skyltning på linje 620 Venusberg.... hittade oxå vår gammla flygbuss 190 den var inte så bra att köra... iaf inte för mig som inte nådde ner till pedalerna.... stolen gick ej att sänka ner tillräckligt... den bussen var nog bara en flygbussförare som gillade han kallade den för lady...
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

yngrot

Jag kollade lite mer på den härliga sidan såg Wiima med Scaniaspis det visste jag inte ... en ovanlig kombination..
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Simon Bertilsson

Oj! Väldigt skoj att få se gamla miljöbilder från Ängelholm. Är där ofta och kör nuförtiden, men för fem år sen hade jag aldrig varit där.

Ivo

:D  Hej Leif, det var många fina bilder.   8)

Leif D

Tack !

Kul att ni hittade dit.  /Leif
;-)

IntresseTrafik

Håller med det är alltid kul att se lite äldre bussbilder.

Möllers

Många fina bilder på sidan gillar linjebuss ifrån Eslöv mycket fint sida  8)

Greger Larsson

Jorå, här fanns det en hel del gamla godbitar, helst då på Linjebuss-avdelningen förstås. LB79, LB98 m fl, det va grejer det..

/GL